Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@07:10:29 GMT

بسته ورزشی استان البرز،۳ اسفندماه ۹۹

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۶۰۴۴

بسته ورزشی استان البرز،۳ اسفندماه ۹۹

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بسته ی خبری امروز شنبه، دوم اسفند ماه مهرماه به سوژه های ورزشی چون؛درخشش ورزشکاران البرزی در مسابقات المپیاد کارگری دارت کشور و اعزام سه ملی‌پوش البرزی اسکی صحرانوردی به مسابقات جهانی پرداخته است.

درخشش ورزشکاران البرزی در مسابقات المپیاد کارگری دارت کشور

در این رقابتها که با حضور ۱۱۰ ورزشکار به صورت مجازی برگزار شد، محبوبه جعفرپور از البرز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنت الزهرا گریوانی از خراسان شمالی نایب قهرمان شد، فاطمه علیزاده از خوزستان و الهام کتابداری نیز از خراسان رضوی به سومی مشترک رسیدند.

اعزام سه ملی‌پوش البرزی اسکی صحرانوردی به مسابقات جهانی

اعزام سه ملی‌پوش البرزی اسکی صحرانوردی به مسابقات جهانی آلمان در مسابقات قهرمانی ۲۰۲۱ جهان که به میزبانی اوبرستدورف آلمان برگزار می‌شود، سید ستار صید، و علیرضا مقدید در بخش آقایان، ساحل تیر نیز بخش بانوان از البرز در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته ورزشی خبر ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جابجایی خودرو با ویلچر کشور به نام ورزشکار البرزی ثبت شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ همزمان با روز شهدای ورزشکار، علی محبتی ورزشکار معلول مشکین دشت با حضور مسئولین کمیته ثبت رکورد ورزشی ایران، رکورد جابجایی خودرو با ویلچر را بیش از ۹ متر ارتقا داد و به نام خود ثبت کرد.   هادی رضایی رئیس کمیته ثبت رکورد ورزش ایران گفت: این رکورد در گذشته با متراژ ۳۰ متر و شصت سانتی متر توسط یکی از ورزشکار‌ان معلول ثبت شده‌ بود که با رکورد جدید علی محبتی این رکورد به بیش از ۳۹ متر و ۹۱ سانتی متر ارتقا یافت.   وی ادامه داد: اگر این رکورد جدید تا پایان سال ۱۴۰۳ شکسته نشود نام این ورزشکار در دومین کتاب ثبت رکورد‌های ایران نیز ثبت خواهد شد با توجه به وضعیت آمادگی جسمانی او پیشنهاد لازم در خصوص ثبت یک رکورد جهانی در گینس به این ورزشکار داده شده است.   علی محبتی پارارکوردار ورزشی گفت: بیش از ۱۴ سال است که در حال انجام فعالیت‌های ورزشی هستم و  رکورد‌های مختلف استانی و کشوری همچون طی کردن ۱۶۹۳ پله برج میلاد در مدت ۴۱ دقیقه و شکست اجسام سخت در مدت ۲ دقیقه را در کارنامه دارم.    

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • ۶ اردیبهشت اولین اعزام عمره گزاران البرزی
  • ارائه آموزش‌های امدادی به ۲۵ هزار البرزی
  • رکورد جابجایی خودرو با ویلچر کشور به نام ورزشکار البرزی ثبت شد
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم
  • ابهام در اعزام تیم ملی ووشو به گزینشی جام جهانی
  • ابهام در اعزام تیم ملی ووشو به مسابقات گزینشی جام جهانی
  • شوک به ووشو ایران؛ احتمال لغو سفر ملی‌پوشان به چین