Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@08:48:55 GMT

افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های بافق با حضور وزیر صمت

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۶۰۵۸

افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های بافق با حضور وزیر صمت

ایسنا/یزد وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان دومین روز سفر خود به استان یزد یک واحد تولید کنسانتره سرب و روی را افتتاح و یک مرکز جامع سلامت را کلنگ‌زنی کرد.

«علیرضا رزم حسینی» قبل از ظهر امروز  واحد تولید کنسانتره سرب و روی معدن تاجکوه بافق با ظرفیت تولید سالانه ۱۴ هزار تن کنسانتره سرب و روی و اشتغالزایی ۲۵۰ نفر را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر صمت همچنین مرکز جامع سلامت سبزدشت را در زمینی به وسعت ۹۰۰ متر با اعتبار چهار میلیارد تومان شامل یک مرکز درمانی و سه خانه پزشک کلنگ زنی و در ادامه از معدن سنگ آهن مرکزی ایران در بافق و صنایع جوار معدنی آن بازدید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی عکس وزیر صمت بافق یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فناوری‌های حوزه صنایع معدنی با حمایت از پژوهشگران 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، طراحی زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی کشور، با استفاده از ظرفیت‌های نیروی انسانی توانمند در حوزه پژوهش و فناوری، توسط مرکز نوآوری معدن و صنایع معدنی اجرا می‌شود.   در قالب این طرح، ایمینو با هدف انتخاب همکار برای پروژه پژوهشی طراحی زیست بوم در این عرصه از متخصصان و فعالان حوزه فناوری و نوآوری صنایع معدنی دعوت به همکاری می‌کند.   این مرکز نوآوری در راستای توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری این حوزه برای جذب همکار پژوهش از میان دانشگاهیان، متخصصان و فناوران، اولویت‌هایی همچون حضور فعالانه متخصصان داخلی و بین المللی صاحب تجربه و دستاورد، فعالیت در دو زمینه سیاستگذاری و مدیریت فناوری و نوآوری و نیز معادن و صنایع معدنی را در موضوعات مرتبط و میان‌رشته‌ای در نظر گرفته است.   همچنین آشنایی با موضوع و تبیین تصویر کلان وضعیت موجود و مطلوب زیست بوم و برنامه‌های اجرایی مدنظر طرح از دیگر اولویت‌های جذب همکاران پژوهشگر و فناور به شمار می‌رود.   مرکز نوآوری ایمینو با ایجاد زمینه همکاری و استفاده از متخصصان، صاحب نظران، دانشگاهیان، فعالان فناور، نوآور و شرکت‌های دانش بنیان، زمینه را برای تدوین طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی فراهم می‌کند.   سیاستگذاری، تسهیل‌گری، شبکه‌سازی توسعه فناوری و توسعه بازار با هدف رونق کسب و کار‌های دانش‌بنیان و فناور نوپا ، از اهداف این مرکز نوآوری است و علاقمندان به همکاری می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق پست الکترونیک ایمینو به نشانی info@imino.ir با این مرکز نوآوری در ارتباط باشند.

دیگر خبرها

  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • توسعه فناوری‌های حوزه صنایع معدنی با حمایت از پژوهشگران 
  • افزایش تولید در واحد سطح با بذور اصلاح شده گندم
  • خبر‌هایی از طرح هایی که با حضور وزرا افتتاح شد
  • جلوگیری از فعالیت ٥ معدن شن و ماسه در زرند به علت رعایت نکردن استاندار‌های قانونی
  • دستاوردهای سفر رییس جمهور به استان سمنان/ تولید و مسکن جهش یافت