Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از معرفی داوران بخش موسیقی محلی، تکخوانی( آوار سنتی) و خوشنویسی جشنواره معلمان هنرمند خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا،  علی رمضانی، با اشاره به اهمیت برگزاری اولین دوره جشنواره معلمان هنرمند در سطح کشور گفت: مدر سطح کشور از معلمان توانمند و بسیار هنرمندی بهره می‌بریم که نیازمند شناسایی آن‌ها و محفلی برای تبادل دانش و آگاهی آنان می‌باشیم و از این رو جشنواره معلمان هنرمند در همین راستا برنامه‌ریزی شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تلاش شده است در بخش داورای مسابقات معلمان هنرمند، از حرفه‌ای ترین و متخصص ترین افراد در سطح کشور استفاده گردد، تاکید کرد : اساتید ارزشمندی احمد صدری ، صادق چراغی ، مریم قره سو نیز داوری بخش موسیقی محلی (تکنوازی و تک‌خوانی ) اولین دوره از مسابقات معلمان هنرمند را بر عهده خواهند داشت.

او ادامه داد: در بخش تک‌خوان آوار سنتی اساتید ارزشمند "منصور اعظمی کیا"، "جمال الدین منبری" و "فاضل جمشیدی داوری اولین دوره از مسابقات معلمان هنرمند را بر عهده دارند.

  وی افزود: اساتید ارزشمند محمد حیدری، حسین غلامی ، عین الدین صادق زاده نیز داوری بخش خوشنویسی اولین دوره از مسابقات معلمان هنرمند را بر عهده خواهند داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خوشنویسی هنرمندان موسیقی محلی جشنواره معلمان هنرمند اولین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این مراسم با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای هنر با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود
  • حضور اساتید برجسته در دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای در ادبیات و هنر
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در جوار آرامگاه سعدی برپا شد
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند