Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@13:28:28 GMT

اولتیماتوم پلیس دزفول به اوباش

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۶۶۶۶

اولتیماتوم پلیس دزفول به اوباش

فرمانده انتظامی دزفول گفت: در راستای تامین امنیت اجتماعی دست و پای اراذل و اوباش و مخلان امنیت را در جرائم مشهود می‌شکنیم و هیچ تعارف و مماشاتی با آنها نداریم.

سرهنگ روح‌اله گراوندی روز یکشنبه در حاشیه دستگیری ۱۲ سارق مسلح و اراذل و اوباش  افزود: مردم یقین داشته باشند که نیروی انتظامی با سارقان مسلح، اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی به طور جدی برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اتمام حجت با سارقان مسلح و اراذل و اوباش گفت: متاسفانه برخی افراد در پناه اقتدار ناجا و امنیتی که سبزپوشان نیروی انتظامی ایجاد کرده‌اند، سنگ اراذل و اوباش را به سینه می‌زنند و به نوعی از آنان دفاع می‌کنند.

سرهنگ گراوندی افزود: این افراد که عملکرد فرماندهان عزیز ناجا و ادبیات گفتاری آنها را مورد انتقاد قرار می‌دهند یقین داشته باشند که ما از عملکرد مقتدرانه خود در جرائم مشهود کوتاه نمی‌آییم و اجازه عرض اندام به سارقان مسلح و اراذل و اوباش را نخواهیم داد.

به گزارش ایرنا حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین شهر در نطق میان دستور جلسه ۱۲ بهمن ماه مجلس شورای اسلامی عنوان کرده بود «ناجا باید به خاطر ادبیات غیرقانونی مامورش همچون نماینده مجلس عذرخواهی کند و البته عذرخواهی بزرگتر باید بخاطر حرف‌های غیرقانونی آن فرمانده ناجا باشد که می‌خواست مجرمین را دست شکسته ببیند.»

فرمانده انتظامی دزفول همچنین درخصوص دستگیری ۱۲ سارق مسلح، اراذل و اوباش و سارقان سابقه‌دار و محکومان متواری گفت: این سارقان در چند عملیات پلیسی طی ۲۴ ساعت توسط پلیس آگاهی شهرستان دزفول دستگیر شدند.

وی افزود: چهار نفر از این افراد، اراذل و اوباش، سه نفر سارق مسلح، ۲ نفر سارق خودرو و سه نفر سارق سابقه دار و متواری بودند.

سرهنگ گراوندی اظهارداشت: یک قبضه سلاح کلاشینکف، ۶ تیغه شمشیر و قمه، سه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه از این سارقان کشف و ضبط شد.ایرنا 


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی به‌نقل از روابط عمومی پلیس، سرهنگ حسن صالحی، جانشین فرماندهی انتظامی شیروان اظهار کرد: درپی وقوع یک فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: پس از بررسی آثار به‌جامانده از سارقان و اخذ اظهارات مال باختگان ۳ نفر سارق شناسائی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شیروان افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیر زیادی لوازم منزل به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف شد.

صالحی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی از عموم شهروندان خواست تا با نصب تجهیزات هشدار دهنده و دوربین‌های مداربسته در اماکن خصوصی خود، سارقان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته و هر گونه تردد افراد مشکوک را جهت پیگیری لازم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر /

کد خبر: 1227973 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر