Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:24:32 GMT

زمین‌های قولنامه‌ای جوانرود تعیین تکلیف می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۶۸۱۳

زمین‌های قولنامه‌ای جوانرود تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش ایرنا؛ «حسین بشیری» روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات املاک قولنامه‌ای شهرستان جوانرود در سرسرای فرمانداری این شهرستان، به تعیین تکلیف زمین‌های قولنامه‌ای در پلاک‌های ۱۲۴ و ۱۲۱ شهر جوانرود اشاره کرد و افزود: زمین‌ها و املاک قولنامه‌ای در این پلاک‌ها تعیین تکلیف می‌شود.

وی در خصوص تعاونی مشاغل فنی و اقتصادی نیز گفت: با عزمی که ما برای تعیین تکلیف املاک قولنامه‌ای در استان و شهرستان جوانرود داریم زمین‌های این تعاونی هم تعیین تکلیف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت اسناد استان کرمانشاه یادآور شد: تاکنون ۲۴۰ هکتار اراضی قولنامه‌ای در شهر کرمانشاه سنددار شده و عزم ما برای سنداردار کردن زمین‌های قولنامه‌ای در شهرستان‌های استان جزم شده است.

فرماندار جوانرود نیز با یادآوری مشکلات اراضی قولنامه‌ای در این شهرستان گفت: تعیین تکلیف زمین‌های قولنامه‌ای مهمترین مطالبات مردم و گامی در جهت رضایتمندی شهروندان جوانرودی است.

«رستگار یوسفی» به مشکلات تعاونی مشاغل فنی و اقتصادی اشاره کرد و افزود: این تعاونی از سال ۸۷ تاسیس و به علت سند قولنامه‌ای و تاکنون بلاتکیف مانده که تعیین تکلیف آن علاوه بر رضایتمندی مردم مشکلات مشاغل مزاحم را در شهر جوانرود برطرف خواهد کرد.

وی همچنین بر ضرورت تعیین تکلیف اراضی جنب دادگستری و پلاک ۱۲۱ و سایر پلاک‌هایی که با مشکل مواجه هستند تاکید کرد و اظهار داشت: تعیین تکیف اراضی قولنامه‌ای خواست عمومی مردم و شهروندان جوانرودی است.

رییس دادگستری شهرستان جوانرود هم با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف املاک قولنامه‌ای گفت: بیشتر پرونده‌های موجود در دادگستری این شهرستان مربوط به دعاوی ملکی است.

شفیعی افزود: از ۴۰۰ پرونده حقوقی در دادگستری جوانرود ۳۰۰ تا ۳۵۰ پرونده مربوط به اختلافات ملکی است و این مهم بیانگر اهمیت تعیین تکلیف املاک قولنامه‌ای را می‌رساند.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها ثبت اسناد و املاک تصرف اراضی کرمانشاه جوانرود

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ثبت اسناد و املاک تصرف اراضی کرمانشاه ثبت اسناد و املاک تصرف اراضی کرمانشاه جوانرود اخبار کنکور زمین های قولنامه ای املاک قولنامه ای شهرستان جوانرود قولنامه ای تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: بر این اساس و طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده برای ترخیص اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم، رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد.

دادستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک است، علاوه بر فراخوان پلیس راهور از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ‌هایی به مالک صورت می‌گیرد یا با آن‌ها تماس گرفته می‌شود.

کریمی اضافه کرد: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را شناسایی و تفکیک و به قید فوریت اقدامات لازم را برای ترخیص آن‌ها به صورت جداگانه اجرایی کند.

وی گفت: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ثبت شود.

کد خبر 747738

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان