Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان زنجان تا 3 اسفندماه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: ۱۵۳ بیمار به علت ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان زنجان بستری هستند.

 پرویز قزلباش با بیان اینکه از ظهر دیروز تاکنون، هشت نفر به آمار مبتلایان به کرونا در استان زنجان افزوده شده است، گفت: ۱۵۳ نفر به علت ابتلاء به ویروس کرونا در مراکز درمانی بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قزلباش با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته یک نفر در استان زنجان بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا جان باختند، گفت: در مجموع تاکنون هزار و ۱۵۸ نفر به علت ابتلاء به این ویروس در استان جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس علوم پزشکی زنجان، افزود: از مجموع بیماران مبتلا به این ویروس هم تا به امروز ۶ هزار و ۹۲۰ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

قزلباش گفت: در مجموع تاکنون ۱۹ هزار و ۶۹۹ نفر به‌دلیل مشکوک بودن به این ویروس در مراکز درمانی استان نمونه‌برداری و بستری شده‌اند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هشت نفر کرونا در استان زنجان رئیس علوم پزشکی زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجموع معادل ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی عرضه شد که از این میزان ۱۲۴.۸ میلیون دلار آن معامله شد.

به این ترتیب در معاملات امروز سامانه نیما از مجموع ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی عرضه شده ۳۰۲ میلیون دلار آن به فروش نرسید.

کد خبر 6086848

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • عرضه ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در سال ۱۴۰۲
  • کاهش تورم نقطه به نقطه تولیدکننده در اسفند ۱۴۰۲به ۲۴.۵ درصد
  • استان زنجان از لحاظ تعداد مراکز فرهنگی کمبودی ندارد