Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز روز شنبه ۲ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵۰۰ کیلوگرم ذغال قاچاق در نکا

فرمانده انتظامی نکا سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و فروش ذغال قاچاق در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی باهماهنگی قضائی، محل دپو را شناسایی و در بازرسی از محل، مقدار ۵۰۰ کیلوگرم ذغال قاچاق چوب طاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ عزیزی گفت: متهم به مرجع قضائی معرفی و زغال‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

کشف ۲ هزار عدد قرص غیرمجاز در چالوس

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با عاملان افیونی در شهرستان چالوس اجرا شد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عاملان تهیه و توزیع انواع قرص‌های غیر مجاز در این شهرستان شدند.

سرهنگ خسروی گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از واحد صنفی متهم ۲ هزار و ۱۳۰ عدد قرص غیرمجاز کشف شد.

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران از فعالیت یک قاچاقچی محصولات جنگلی در ساری با خبر شدند.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را که اقدام به برداشت غیر مجاز چوب و دپوی آن در یک ذرامداری می‌کرد شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمدپور گفت: در بازرسی از محل مورد نظر ۵ تن چوب جنگلی قاچاق از نوع ممرز، انجیلی و توسکا کشف شد.

او افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای درمیاندورود

سرهنگ وحید محمدی جانشین انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن دولتی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین انتظامی شهرستان میاندورود گفت: متهم که نخست منکر هرگونه بزه انتسابی بود، در بازجویی‌های فنی پلیس و رو به رو شدن با ادله و اسناد معتبر، به ۶ فقره سرقت اماکن دولتی و سیم برق به اتفاق یکی از همدستان خود اعتراف کرد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ذغال قاچاق مرجع قضائی قاچاق کالا انتظامی شهرستان ذغال قاچاق کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اداره صمت شهرستان سامان گفت:کارگاه غیرمجازتولید چیپس سیب زمینی در شهرستان سامان با هوشیاری بازرسان صمت شناسایی و پلمپ شد.
علیرضا نیکوفر افزود: این کارگاه تولید غیر مجاز مواد غذائی واقع در ناحیه صنعتی شهرستان سامان در شرایط غیر بهداشتی و بدون هر گونه مجوز تولید، سیب سلامت و نشان استاندارد، چیپس سیب زمینی تولید و روانه بازار مصرف کرده است.
وی گفت: با پیگیری و رصد بازرسان اداره صمت شهرستان سامان با همراهی بازرسان شبکه بهداشت در بازدید سرزده این کارگاه شناسایی و پلمپ شد.
نیکوفر گفت: در بازرسی از این کارگاه غیر مجاز ۲۰۰ کیلوگرم چیپس غیربهداشتی توقیف و امحا شد.
وی افزود: مالکان این کارگاه غیرمجاز با جعل برند، محصول غیربهداشتی تولیدی را در سطح بازار توزیع کرده اند.

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • آزاد سازی اراضی کشاورزی در محمودآباد