Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@07:02:01 GMT

رزاق‌پور: اولویت اولم بازگشت به تراکتور است

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۸۴۷۲

رزاق‌پور: اولویت اولم بازگشت به تراکتور است

مدافع ماشین‌سازی امیدوار است شرایط بازگشت او به تراکتور فراهم شود.

به گزارش "ورزش سه"، سید ابوالفضل رزاق‌پور با اشاره به شرایط ماشین‌سازی اظهار کرد: خدا را شکر در هفته پایانی نیم‌فصل یک برد خوب آوردیم و توانستیم سه امتیاز خانگی را بگیریم. به نظرم آخرین شانس ما برای بازگشت به جدول همین بازی بود که از آن استفاده کردیم تا برای مسابقات نیم‌فصل دوم امیدوار شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او درباره عملکردشان برابر صنعت نفت ابراز کرد: هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کردیم ولی ما نیاز بیشتری به سه امتیاز داشتیم و تمام تلاش خودمان را انجام دادیم تا دست پر از زمین خارج شویم. روی نقاط ضعف و قوت صنعت نفت کار کرده بودیم و با همین اتفاق به گل رسیدیم. برد در این دیدار موجب شد تا شرایط جدولی ما بهتر شود، از نظر روحی و روانی به وضعیت مطلوبی دست پیدا کنیم و به استقبال دور برگشت برویم.

مدافع چپ ماشین‌سازی یادآور شد: چند روز است منتظر هستیم تا تمرینات شروع شود ولی هنوز نمی‌دانیم چه اتفاقی در ماشین‌سازی می‌افتد. امیدوار هستم اتفاقات خوب برای تیم بیفتد و با اضافه شدن نفرات جدید، تیم تقویت شود تا در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم و تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

رزاق‌پور که به‌عنوان بازیکن قرضی از تراکتور به ماشین‌سازی آمده، در خصوص اخباری که مبنی بر بازگشت‌اش به تراکتور منتشر شده است، عنوان کرد: آنطور که در جریان هستم، باشگاه تراکتور به ماشین‌سازی نامه زده و خواهان بازگشت من است. قراردادم با ماشین‌سازی هم به شکلی است که هر زمان تراکتور نیاز داشته باشد، می‌توانم به آنجا برگردم. چند روز است از این قضیه می‌گذرد و من منتظر هستم تا تکلیف نامه مشخص شود تا بدانم سر تمرین تراکتور بروم یا ماشین‌سازی.

 

او تاکید کرد: بارها گفته‌ام که قلبا دوست دارم به تراکتور بروم و به این تیم کمک کنم. از ابتدای فصل چند پیشنهاد خیلی خوب که از نظر مالی چند برابر قراردادم با تراکتور بود، داشتم ولی می‌خواستم برای تیم خودم که تراکتور است، به میدان بروم.

 

مدافع چپ ماشین‌سازی تصریح کرد: بنابر تشخیص کادر فنی وقت تراکتور قبل از شروع لیگ، فصل را با این تیم شروع نکردم و با اینکه می‌توانستم نیمی از مبلغ قراردادم را پرداخت کنم و از تراکتور جدا شوم، اما قلبا دوست داشتم شرایطی پیش بیاید تا توانایی‌هایم را در تراکتور نشان دهم و کمک کنم تا این تیم نتایج خوبی به دست بیاورد.

رزاق‌پور ادامه داد: وقتی به ماشین‌سازی رفتم، به مسؤولان و کادر فنی تیم گفتم که هر زمان تراکتور به من نیاز داشت، بدون هیچ مشکلی برگردم. الان هم صحبت‌هایی انجام شده و به باشگاه ماشین‌سازی نامه زده‌اند و فقط منتظر اطلاع‌رسانی هستم تا ابتدا بدانم وضعیت خودم به چه شکلی است و به تراکتور برمی‌گردم یا خیر و اگر این اتفاق افتاد، به تمرینات تراکتور بروم و با قدرت کارم را شروع کنم.

 

او با اشاره به انتخاب رسول خطیبی به‌عنوان سرمربی تراکتور گفت: به آقای خطیبی تبریک می‌گویم و امیدوار هستم در این تیم به موفقیت برسند. شنیده‌ام که ایشان هم لیست نفرات مد نظرشان را به باشگاه داده‌اند و من هم منتظر هستم تا از وضعیت خودم مطلع شوم.

مدافع ماشین‌سازی یادآور شد: اولویت اولم بازگشت به تراکتور است و دوست دارم به این تیم بروم. ولی اگر تراکتوری‌ها به من نیاز نداشتند و صلاح دانستند من نباشم، به پیشنهاداتم فکر می‌کنم. امیدوار هستم در آن مقطع نیز همکاری خوبی با من صورت بگیرد تا ضرر نکنم. باز هم می‌گویم اولویت اولم حضور در تراکتور است و امیدوار هستم اتفاقات خوب برای تیم‌های تبریزی بیفتد.

 

 

 

تراکتور نقل و انتقالات نیم فصل 1399 ابوالفضل رزاق پور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور نقل و انتقالات نیم فصل 1399 ابوالفضل رزاق پور امیدوار هستم ماشین سازی رزاق پور نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مربی منچستریونایتد به تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتور خبر داد که امیلیو آلوارز اسپانیایی به عنوان مربی دروازه‌بانان به کادرفنی تراکتور ملحق شده و بعد از جدایی پاکو خمس و دستیارانش، گلرهای این تیم را تمرین خواهد داد.

آلوارز که یکی از مشهورترین مربی گلرهای شاغل در ایران محسوب می‌شود، سابقه کار در تیم‌های مطرح همچون رئال مادرید ب، والنسیا، بنفیکا، اتلتیکو مادرید و منچستر یونایتد را دارد.

دوره حضور او در منچستریونایتد طولانی‌تر و پرسروصداتر از سایرین بود و امیلیو به عنوان مربی محبوب داوید دخیا کار خود را در جمع شیاطین سرخ انجام می‌داد.

آلوارز در نیم فصل اول به عنوان مربی دروازه‌بانان تراکتور فعالیت می‌کرد اما در نیم فصل دوم پاکو خمس مربی محبوب خود را که دچار مصدومیت شده بود، به تمرین تراکتور آورد.

باشگاه تراکتور احتمالا آلوارز را تا پایان فصل و بی‌توجه نسبت به سایر اتفاقات در تیم حفظ خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • نساجی با درخشش یک برزیلی امیدوار به بقاست
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • بازگشت ستاره برزیلی به تراکتور (عکس)
  • بازگشت آلوارز به تیم فوتبال تراکتور
  • بازگشت مربی منچستریونایتد به تراکتور!
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • آخرین خبر از بازگشت کوین یامگا در فصل آینده
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد