Web Analytics Made Easy - Statcounter

آی‌فیلم۲ به زودی مسابقه استعدادیابی روی آنتن می‌برد که ویژه سنجش استعداد خوانندگی است و از طرفی دیگر امشب اولین مستند "عصر جدید" پخش می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بسته خبری امروز رادیو و تلویزیون خبرهایی همچون مسابقه استعدادیابی خوانندگی، بازگشت برنامه "رادیو فتح" و پخشِ اولین مستند برنامه "عصر جدید" وجود دارد که در ادامه به همراه جزئیات آمده است:

مسابقه استعدادیابی خوانندگی در تلویزیون

آی‌فیلم2 به زودی مسابقه «نواهنگ» را که ویژه سنجش استعداد خوانندگی در میان افغانستانی‌های مقیم ایران است، روی آنتن می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نواهنگ» به تهیه کنندگی فرشید محمودی، یک مسابقه تلویزیونی است که طی آن 48 نفر از متقاضیان شرکت در رقابت خوانندگی، در قالب 12 گروه چهار نفره به ارائه توانمندی‌های خود می‌پردازند.

در مرحله بعد، 12 نفر از شرکت‌کنندگان به مرحله نیمه نهایی راه می‌یابند و در سه گروه چهار نفره رقابت می‌کنند. در نهایت سه برگزیده نیمه نهایی نیز در برنامه فینال با یکدیگر مسابقه داده و رتبه‌های اول تا سوم مشخص می‌شود.

یکی از داوران این مسابقه، عارف جعفری، خواننده افغانستانی است و در کنار او مهرداد هویدا، خواننده ایرانی و محمدرضا چراغعلی، آهنگساز کشورمان به ارزیابی اجرای نوخوانندگان شرکت‌کننده در این مسابقه خواهند پرداخت.
اجرای این مسابقه را نیز هادی کریمی برعهده دارد.

پخش «نواهنگ» آی‌فیلم2 در آینده نزدیک آغاز می‌شود تا مخاطبان این کانال، یعنی فارسی‌زبانان افغانستان و تاجیکستان، به تماشای رقابت‌های علاقه‌مندان هنر خوانندگی بنشینند.

اولین مستند از فینالیست‌های عصر جدید پخش می‌شود

امشب بعد از خبر ساعت 22، اولین مستند ساخته‌شده از فینالیست‌های مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران (عصر جدید) روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

فرشتگان، نخستین گروهی‌اند که مستند زندگی و فعالیت‌شان پخش می‌شود. شنبه و یکشنبه دو هفته پیش رو نیز، 4 مستند دیگر از مابقی فینالیست‌های فصل دوم عصرجدید پخش خواهد شد و بعد از آن نوبت به مسابقه فینال خواهد رسید.

مستند امشب از فرشتگان با شناختی که از این گروه و این دختربچه‌های شیرین و بازیگوش و بااستعداد داریم، قطعاً تماشایی خواهد بود و دوربین «عصر جدید» از زاویه‌ای نزدیکتر، حال و هوای زندگی و ورزش این کوچولو‌های دوست‌داشتنی را به تصویر کشیده است.

فینال بزرگ فصل دوم عصرجدید، عید مبعث یعنی 21 اسفندماه پخش می‌شود و نتایج آرای مردمی و تعیین تکلیف قهرمان تا مقام پنجم این رقابت هم، شب سال‌تحویل در برنامه‌ای ویژه و به صورت زنده، مشخص و اعلام خواهد شد.

فصل دوم «رادیو فتح» شروع شد

فصل دوم برنامه تلویزیونی «رادیو فتح» به تهیه‌کنندگی جواد عراقی، کارگردانی مجید پرکار و اجرای محمدحسین سرو، از امروز یکشنبه (سوم اسفندماه) شروع شد.

در سری جدید این برنامه به روایت اتفاقات جذاب و کمتر شنیده شده دوران دفاع مقدس پرداخت شده است. همچنین در گفت‌و‌گو با چهره‌های سرشناس کشور، گریزی به دغدغه‌های مردم و معضلات روز جامعه زده می‌شود.

زمان پخش فصل جدید «رادیو فتح»، یکشنبه‌ها ساعت 16 و بازپخش آن یکشنبه‌ها 23:55 و دوشنبه‌ها 9 صبح خواهد بود.

از جمله میهمانان این برنامه گفت‌و‌گومحور می‌توان به علیرضا خمسه، حجت‌الاسلام مومنی، علیرام نورایی، سامان گلریز، داریوش ارجمند، صادق آهنگران، حمید حامی، سیاوش طهمورث، جعفر دهقان و حسن سلطانی اشاره کرد.

حمید حامی خواننده نام آشنا نیز، خوانندگی تیتراژ فصل دوم «رادیو فتح» را بر عهده خواهد داشت.

فصل اول این برنامه تلویزیونی خردادماه سال 1399 و همزمان با عید فطر، از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

کپی‌کاری مسابقات تلویزیونی بدون خلاقیت بومی‌سازی/ فرار روبه‌جلو به‌سبک "رشیدپور"ماجرای بامزه همکاری علی مشهدی با تلویزیون و "ساعت خوش"/ طنز "هشت آباد" برای سال نو آماده می‌شودبازیگران جدید "روزهای آبی" تلویزیون را بشناسیدپوریا پورسرخ بازیگر سریال 250 قسمتی تلویزیون شد + فیلم

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عصر جدید شبکه سه آی فیلم شبکه افق رسانه ملی تلویزیون عصر جدید شبکه سه شبکه افق رسانه ملی تلویزیون مسابقه استعدادیابی اولین مستند پخش می شود رادیو فتح عصر جدید روی آنتن فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این مستند درباره شخصیت و سلوک علمی و فرهنگی دکتر نادیا مفتونی پژوهشگر فلسفه و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران است که بیشتر به دلیل احیای فلسفه هنر فارابی، تبیین فلسفه علم حکمای مسلمان و استخراج مباحثی جدید از حکمت اشراق شهاب الدین سهروردی شناخته می‌شود.
مفتونی از معدود چهره‌های فلسفه معاصر ایران است که با فلاسفه جهانی تعامل مستقیم دارد و به نمایشنامه‌نویسی و نقاشی نیز می‌پردازد.
«عشق و فلسفه» یازدهمین فیلم از مجموعه مستند «آئینه عمر» است که درباره زندگی، سلوک علمی و فرهنگی و میراث پژوهشی ۲۶ چهره نامدار حوزه علوم انسانی، فرهنگ و هنر ایران ساخته شده است. این مستند ۴۰ دقیقه‌ای به کارگردانی حسن علیزاده فرد جمعه ساعت ۱۲:۳۰ هم تکرار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • پخش مستند پرندگان ایلام از شبکه مستند
  • «اسلحه مادری» در قاب شبکه دو
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی