Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت سرخپوشان پایتخت گفت: پرسپولیس می‌تواند قهرمانی پنجم را هم به دست آورد اما نباید عیب‌هایی که در بازی تیم وجود دارد، پشت این بردها پنهان بماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در سیرجان به مصاف گل‌گهر رفت و موفق شد با پیروزی پنج بر صفر در این بازی به برتری رسیده و قهرمان نیم فصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین عبدی پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در مورد قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل، عملکرد سرخپوشان مقابل گل‌گهر، بردهای متوالی پرسپولیس و درخشش مهدی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس به گفت‌وگو با ایرنا نشست که در زیر متن کامل این گفت‌وگو را می‌خوانید:

پرسپولیس سرانجام توانست به صدر جدول بازگردد و قهرمان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ بیستم شود. نظر شما در  این باره چیست.

این قهرمانی از نظر انگیزشی مهم بود. به هواداران تبریک می‌گویم اما باید بدانیم که به قهرمان نیم فصل، جام نمی‌دهند. پرسپولیس روند خوبی را در پیش گرفته و امیدوارم این روند تا قهرمانی در پایان فصل ادامه داشته باشد.

بازی با گل‌گهر چطور بود؟

بازی خوبی بود. به نظر من پرسپولیس در نیمه دوم عملکرد خیلی خوبی داشت. البته روز خوب پرسپولیس با روز بد گل‌گهری‌ها همراه بود. پرسپولیسی‌ها به خوبی توانستند از موقعیت‌هایشان استفاده کنند و در نهایت هم به این برد قاطع برسند. سبک بازی گل‌گهر، به برتری پرسپولیس در این بازی کمک کرد. پرسپولیس هم با استفاده از ضد حملات ویران کننده خود این بازی را برد.

پیش از این بازی به پرسپولیس این ایراد گرفته می شد که بردهای این تیم اقتصادی است.

این بردها اقتصادی بود اما کمک زیادی به بازگشت پرسپولیس به صدر جدول کرد چرا که جایگاهی به غیر از صدر برای هواداران قابل قبول نیست.

 

پیش از این بازی انتقادات زیادی به سبک بازی پرسپولیس با وجود چند برد متوالی مطرح می‌شد. این انتقادات منطقی بود؟

هواداران همیشه دوست دارند بازی‌های خوب از تیمشان ببیند و از دیدن مسابقات لذت ببرند. به نظر من نباید عیب ها پشت این پیروزی ها پنهان باشد. تیم مشکلاتی دارد که باید آنها برطرف شود.

از امروز پنجره نقل و انتقالات زمستانی باز شد. آیا پرسپولیس نیاز به تقویت دارد؟

همان‌طور که گفتم پرسپولیس مشکلاتی دارد و امیدوارم با جذب بازیکن آنها برطرف شود. پرسپولیس کار زیادی در نقل و انتقالات دارد. به نظر من هم جذب یک مهاجم شش دانگ و یک مدافع کاملا ضروری است.

آیا مهدی ترابی خرید خوبی برای پرسپولیس بود؟

ترابی بازیکن قابلی است و توانسته خودش را ثابت کند. امیدوارم او در بازگشت بتواند دوباره برای پرسپولیس درخشان ظاهر شود.

پرسپولیس امسال می‌تواند پنجمین قهرمانی متوالی خود را بدست آورد؟

به نظر من این اتفاق دور از دسترس نیست. پرسپولیس باید عیب های خود را برطرف کند. هر چند این تیم هنوز هم در ایران بهترین است. از طرفی کیفیت تیم‌ها در لیگ امسال پایین آمده و فکر نمی‌کنم کار تیم برای قهرمانی سخت باشد.

در این سال‌ها که پرسپولیس قهرمان شده، به نظر شما سخت ترین و آسان ترین قهرمانی در چه سال‌هایی رقم خورد؟

به نظر من پرسپولیس سال اولی که با برانکو قهرمان شد، با وجود مصدومیت ها و اتفاقاتی که افتاد، کار سختی پیش رو داشت ولی در نهایت هم قهرمان شد. از طرفی امسال پرسپولیس نسبت به سال های قبل کار نسبتا آسان تری برای قهرمانی پیش رو دارد.

مهدی طارمی در سال اول حضور در پرسپولیس شاگرد شما بود. او موفق شد به یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند. نظر شما در مورد طارمی چیست؟

از روز اولی که با طارمی در پرسپولیس رو به رو شدیم، او نشان داد که توانایی تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ را دارد. همیشه با او صحبت می کردم و به او می گفتم که قابلیت تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ را دارد. او و احمد نوراللهی هر دو جزو نفراتی بودند که نوید آینده درخشان را می دادند. او می‌تواند خیلی بیشتر از این پیشرفت کند و به همین خاطر به طارمی تبریک می‌گویم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی ترابی حسین عبدی مهدی ترابی نظر من نیم فصل گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند

علیرضا نورمحمدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی سرخپوشان برابر تیم آلومینیوم اراک در جام حذفی اظهار کرد: بازی جام حذفی سخت است، چون تیم‌های مقابل با انگیزه می‌آیند، اما به نظرم شرایط پرسپولیس به صورتی است که می‌تواند راحت این بازی را پیروز شود. سرخپوشان برای کسب ۲ جام انگیزه دارند و بازیکنان و مربیان برای هر ۲ جام تلاش می‌کنند و فکر نمی‌کنم کار سختی داشته باشند.

نورمحمدی درباره اینکه تیم آلومینیوم اراک همیشه حریف سرسختی برای پرسپولیس به شمار می‌آید و در بازی لیگ برتر هم توانست سرخپوشان را شکست بدهد، گفت: تیم‌های حاضر در جام حذفی به خصوص تیم‌های پایین جدول انگیزه لازم را دارند به خصوص آنها مقابل پرسپولیس با این همه تماشاگر سعی می‌کنند بهترین بازی خود را ارائه بدهند و همین موضوع باعث می‌شود بعضی از اوقات غافلگیر شویم.

او افزود: تیم پرسپولیس شرایطش به صورتی است که تجربه دارد، چون چند مرتبه در جام حذفی دچار مشکل شده است و همین موضوع باعث شده که دیگر تیمی را دستکم نگیرد. در جام حذفی شگفتی‌هایی می‌بینیم که اصلا عجیب و غریب است.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره برگ برنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک گفت: به نظرم حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده این بازی است، چون سرخپوشان در شرایطی قرار گرفتند که نمی‌خواهند از این شرایط خارج شوند. همچنین  تیم آلومینیوم هم سرمربی خوبی دارد و هم بازیکنانش مقابل تیم‌های بزرگ به خصوص پرسپولیس انگیزه زیادی دارند. به نظرم بازی جذابی می‌شود و تنها مشکلش این است که در زمین حریف برگزار می‌شود و تماشاگران حریف می‌آیند و یک مقدار کار را سخت می‌کند. زیبایی جام حذفی این است که یک تیم برنده و تیم دیگر بازنده می‌شود و امیدوارم پرسپولیس برنده این بازی باشد.

نورمحمدی درباره عملکرد امیر رضا رفیعی درون دروازه پرسپولیس گفت: کسانی که در پرسپولیس بازی کردند می‌دانند شرایط وحشتناک است. زمانی که یک گلر جوان در ۴ بازی به این صورت دروازه بانی می‌کند قطعا بازیکن آینده داری است. به نظرم اکنون هم انگیزه اش بیشتر شده است. بعضی از تیم‌ها دروازه بان جوان می‌گذارند و نتیجه اش را می‌گیرند. چند بازی که از این دروازه بان دیدم، گلری نیست که  مربی بترسد که او را درون دروازه بگذارد و او آینده دارد.

او درباره اظهارت  امیر حسین صادقی  بازیکن سابق استقلال مبنی بر اینکه پرسپولیسی‌ها می‌گویند قهرمان می‌شویم، اما وزیر ورزش تغییر کرده است، گفت: وقتی تیمی  زورش در زمین مسابقه نمی‌رسد،  همه زورشان به زبانشان می‌رود و هر چه دلشان می‌خواهد می‌گویند که برای پرسپولیسی‌ها این صحبت‌ها عادی و خنده دار است.  تیم پرسپولیس سال‌ها است که قهرمان و نایب قهرمان بوده  و از این رتبه پایین‌تر نیامده است به خاطر همین از این حرف‌ها زیاد می‌زنند.  

بازیکن سابق پرسپولیس درباره واگذاری مالکیت سرخپوشان به کنسرسیوم ۶ بانک اظهار کرد: امیدوارم این ۶ بانک دیگر بتوانند از پس امورات پرسپولیس بربیایند که دچار مشکل نشوند. به هر حال پرسپولیس و استقلال جزو تیم‌های پرطرفدار هستند و امیدوارم مشکلاتشان حل شود، چون یک تیم بزرگ باید پشتش یک پشتوانه بزرگ باشد و ان شا الله در وسطش اتفاقی نیفتد، چون پرسپولیس اکنون باید به آسیا برود و مقام بیاورد و باید با تیم‌های آسیایی بجنگد و خیلی سخت است.   

نورمحمدی درباره اینکه وضعیت پرسپولیس با خصوصی سازی بهتر می‌شود، گفت: صددرصد، کل دنیا به این صورت شده است و فوتبال ما هم فرقی ندارد. گروهی که می‌آید به خوبی می‌داند که باید به تیم پرسپولیس برسد و شرایط این تیم را باید درست کند. حالا امیدوارم قول‌هایی که به اسپانسر‌ها می‌دهند انجام شود که هر ۲ طرف سود ببرند، چون در آن صورت اسپانسر‌ها رغبت بیشتری دارند که در فوتبال سرمایه گذاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود