Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بازرسی و حقوقی استانداری خوزستان گفت: در بازرسی های انجام شده از اداره و بانک های خوزستان مشخص شد که متاسفانه اغلب دستورالعمل های بهداشتی کرونایی را رعایت نمی کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، بعد از ظهر امروز یکشنبه سوم اسفند ماه جاری، ناظم ثبوتی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: کارشناسان و بازرسان این اداره کل، طی یک هفته اخیر بازدیدهای سرزده از اداره های استان به عمل آورده اند که مشخص شد متاسفانه اغلب کارمندان و دستگاه های اداری استان پروتکل های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، بهره مندی از یک سوم حضور کارکنان، گندزدایی ورودی ها و نیز سالن ها، نصب اپلیکیشن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را در دستور کار خود قرار نداده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: به دستور استاندار خوزستان تیمی از نیروی انتظامی، دستگاه قضایی، بازرسان استانداری و بهداشت و درمان امروز یکشنبه از ورودی های شهر اهواز بازدید کرده و اوضاع را از نزدیک بررسی کردند که نتایج این بررسی ها در ستاد استانی مبارزه با کرونا مطرح و تصمیم گیری نهایی در این ستاد اتخاذ خواهد شد.

مدیرکل بازرسی و حقوقی استانداری خوزستان افزود: پلیس راه و راهور در استان خوزستان ملزم هستند که از ورود خودروهای بومی به شهرهای قرمز و نارنجی استان جلوگیری کنند و از خروج خودروهای بومی هم ممانعت به عمل آورند.

ثبوتی بیان کرد: به مدیران دستگاه های دولتی هشدار می دهیم در صورت رعایت نکردن مصوبه های ستاد ملی مبارزه با کرونا، پرونده تخلف آنها به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارجاع تا برابر مقررات و دستورالعمل های مربوطه با آنها برخورد شود.

او اضافه کرد: کرونا با هیچ کسی تعارف ندارد به همین دلیل مدیران دستگاه ها برای حفظ سلامتی کارکنان خود ملزم هستند تنها از یک سوم کارکنان خود در روز استفاده کنند و دو سوم آنها باید دور کار باشند و مدیران اجازه ندارند با تهدید کارکنان خود به قطع مزایا و یا اضافه کار از دورکاری آنان جلوگیری کنند.

مدیرکل بازرسی و حقوقی استانداری خوزستان تاکید کرد: همه مدیران دستگاه های اداری ملزم هستند به صورت مستمر اداره های خود را گند زدایی کنند و نسبت به استفاده کارمندان خود از ماسک حساسیت به خرج دهند و با کارکنانی که به هر دلیل از ماسک استفاده نمی کنند اخطار داده و آنان را ملزم به استفاده از ماسک نمایند.

ثبوتی تصریح کرد: اداره ها تا جایی که ممکن است از پذیرش ارباب رجوع خودداری کنند و بیشتر کارهای آنان را به صورت الکترونیکی و مجازی انجام داده و یا در صورت الزام به حضور آنان یا به زمان عادی شدن وضعیت کرونا موکول کنند و یا با حفظ دستورالعمل های بهداشتی امورشان را انجام دهند.

او بیان کرد: در حال حاضر اعمال محدودیت ها در استان توسط ستاد استانی کرونا به مدت یک هفته اعمال شده است و در صورت عادی نشدن اوضاع این شرایط باز هم تمدید خواهد شد تا به سلامت شهروندان خوزستانی آسیب کمتری وارد شود.

به گفته مدیرکل بازرسی و حقوقی استانداری خوزستان تنها مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت در شرایط قرمز و نارنجی هستند و مشاغل گروه دو، سه و چهار تا عادی شدن شرایط  اجازه فعالیت ندارند و نیروی انتظامی و اداره اماکن باید نظارت بیشتری در این زمینه انجام دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازرسی استانداری خوزستان برنا خوزستان کرونا ویروس اداره و سازمان ها دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی بیش از ۱۹ تن فرآورده خام دامی در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محسن ورجاوند بیان کرد: نظارت‌های بهداشتی مستمر بر عرضه فرآورده‌های خام دامی در راستای ارتقای سلامت و بهداشت جامعه، توسط کارشناسان اداره دامپزشکی در قالب بازدید‌های مشترک با سایر دستگاه‌های متولی به صورت روزانه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از چهار هزار و ۴۰۰ مورد بازرسی بهداشتی از مراکز تولید و عرصه فرآورده‌های خامی دامی در سال ۱۴۰۲ انجام شده است، افزود: بیش از ۱۹ تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف انسانی در بازرسی‌های انجام شده جمع آوری و براساس شیوه نامه‌های سازمان دامپزشکی با حکم مقام قضایی نسبت به معدوم سازی آن اقدام شد.

ورجاوند گفت: شهروندان هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای فرآورده‌های خام دامی توجه داشته باشند و فرآورده‌های خود را از مراکز مجاز زیر نظارت اداره دامپزشکی خریداری کنند.

وی با توصیه به اجتناب اکید از خرید گوشت و لاشه‌هایی که در کنار معابر و جاده‌ها به صورت غیرمجاز کشتار می‌شوند، ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این خصوص می‌توانند مراتب را به شماره تلفن ۴۲۴۲۰۹۱۱-۰۶۱ اطلاع دهند تا برخورد قانونی انجام شود.


 

دیگر خبرها

  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شأن ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامت موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • کاهش ۶۴درصدی بیماری دامی در مازندران
  • برخورد دامپزشکی شوشتر با عاملان کشتار کنار جاده‌ای دام
  • برخورد با عاملان کشتار کنار جاده‌ای دام در شوشتر
  • تبیین آخرین دستورالعمل های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب
  • برخورد با عاملان کشتار‌های غیرمجاز و کنار جاده‌ای در شوشتر
  • معدوم سازی بیش از ۱۹ تن فرآورده خام دامی در دزفول
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی | دستورالعمل جدید برای استفاده از مشمولان در سازمان ها اعلام شد