Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرعامل ایمیدرو با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در بخش تجهیز و راه‌اندازی معدن و تولید کنسانتره ۸۰۰ هزار تنی در استان یزد آغاز شده، گفت: رویکرد وزارت صمت حمایت و رفع نگرانی سرمایه‌گذاران است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یزد‌، وجیه‌اله جعفری عصر امروز در حاشیه سفر وزیر صمت به استان یزد اظهار داشت: در هر خطه‌ای به دنبال ایجاد سرمایه‌گذاری و توسعه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این زمینه از سرمایه‌گذاری‌هایی که صورت می‌گیرد و می‌تواند در توسعه بخش‌های مختلف تاثیرگذار باشد حمایت لازم از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: در مجموعه مهدی‌آباد سرمایه‌گذاری که در بخش تجهیز و راه‌اندازی معدن و تولید کنسانتره 800 هزار تنی شروع شده قطعا پروژه‌ای بسیار بزرگ است.

جعفری خاطرنشان کرد: در کنار آن واحد کنسانتره که در دو فاز افتتاح می‌شود، تلاش ما بر این است که تعهد ایمیدرو برنامه‌ریزی و انجام شود و در ارتباط با مباحث مطرح شده در این سفر هم نشست اختصاصی برگزار و مباحث مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

ورود سپاه به معدن اسفراین آلبلاغ یک مطالبه جدی مردمی است / قرارگاه خاتم اعلام آمادگی کردوزیر صنعت: آزادسازی معادن از 2هفته آینده آغاز می‌شود/ واگذاری 6هزار معدن به سرمایه‌گذاران متعهد ‌استان کرمان با اتمام منابع معدنی آن به خاک سیاه می‌نشیند

مدیرعامل ایمیدرو بر ضرورت رفع دغدغه و نگرانی سرمایه‌گذاران تاکید کرد و افزود: در این زمینه حمایت‌های لازم از بخش خصوصی انجام می‌شود تا آنها بتوانند به صورت حساب شده و بدون نگرانی وارد سرمایه‌گذاری شوند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: امروز ما در منطقه شهرستان بافق از پروژه‌های مختلفی بازدید داشتیم؛ این پروژه‌ها همه به دنبال توسعه اشتغال در منطقه شهرستان بافق را بیشتر کنند.

جعفری گفت: دیدگاه وزارت صمت بر این است که این توسعه‌ها سبب ایجاد رفاه برای مردم و تامین شغل پایدار برای آنها به ویژه برای جوانان باشد و دغدغه اصلی جامعه در این زمینه برطرف شود.

انتهای پیام/781/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرمایه گذاران سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین گروسی پس از بازدید از شهرک صنعتی ماکو در جلسه ای با حضور جمعی از تولیدکنندگان این شهرک با تاکید بر برگزاری جلسات و دیدارهای مستمر مسئولین و فعالان اقتصادی گفت:‌ ثمره جلسات و تصمیمات این جلسات، در بازدید بعدی گزارش داده شود چرا هدف از این بازدیدها رفع مشکل تولیدکنندگان است.

وی با بیان اینکه با اتمام عملیات محصورسازی منطقه و استقرار گمرک در ورودی منطقه بخشی از مشکلات حل می شود افزود: در سال جدید پیگیر افزایش سهمیه کالای همراه مسافر به منطقه هستیم.

گروسی اضافه کرد: رفع مشکلات مطرح و دیده‌شده در بازدید اخیر از واحدهای صنعتی، در دستورکار منطقه آزاد ماکو قرار گرفته است.

وی با اشاره به اراده‌ی سازمان منطقه آزاد ماکو برای جهش تولید و حمایت از سرمایه گذاران بیان داشت: سعی می‌کنیم شرایط مناسبی برای سرمایه‌گذاران تامین کنیم که متاسفانه در حال حاضر شرایط ثبات اقتصادی با قوانین خلق‌الساعه همخوانی ندارد و مشکل‌آفرین شده است.

گروسی لجستیک و ترانزیت را مهمترین مزیت منطقه آزاد ماکو عنوان کرد و افزود: ایجاد دهکده لجستیک اکو در کنار تصویب طرح جامع و چندین مگا پروژه در منطقه را در دستور کار قرارداده ایم که به امید خدا شاهد شکوفایی و توسعه واقعی منطقه در آینده نه چندان دور خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • حمایت وزارت علوم از توسعه مراکز تخصصی هوش مصنوعی + فیلم
  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی