Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست مدیران استان قم با مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن طی سخنانی با اشاره به مشکلات برخی طرح های عمرانی استان قم اظهار کرد: امیدواریم با همراهی این سازمان  شاهد رفع مشکلات و پیشبرد برنامه های استان قم باشیم.

وی با اشاره به توافق صورت گرفته در این جلسه برای بررسی موارد اختلافی  بین شهرداری و راه و شهرسازی در جلسه آتی هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: تخصیص جلسه ای برای رسیدگی به مسائل استان قم، نشان از عزم معاون وزیر راه و شهرسازی در حل مشکلات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه گزارشی از وضعیت مسکن ملی، پروژه شقایق، کتابخانه آیت الله سیستانی، منطقه گردشگری زاگرس، پروژه کوی گلستان دستجرد و طرح انتهای 75 متری عمار یاسر ارائه و در راستای پیشبرد این پروژه ها بحث و بررسی صورت گرفت.

همچنین مصوب گردید موضوعات مرتبط به استان قم به همراه موارد اختلافی بین شهرداری و راه و شهرسازی قم، در جلسه هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن مورد بررسی قرار بگیرند.

انتهای پیام/78027

منبع: فارس

کلیدواژه: قم مسکن وزیر راه و شهرسازی شهرسازی سازمان ملی زمین و مسکن راه و شهرسازی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۹۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی

سعید هژبری معاون عمرانی استانداری ایلام در جلسه بررسی طرح‌های معماری یادمان شهدای حادثه زمین فوتبال چوار، ضمن گرامیداشت مقام شهدای زمین فوتبال چوار، عنوان کرد: این حادثه منحصربفرد نماد مظلومیت مردم ما در دوران دفاع مقدس است که باید برای نسل آینده روایتگری شود.

وی افزود: برای تکمیل ورزشگاه و این یادمان، ۲۸ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که انتظار می‌رود یادمانی در خور شأن و منزلت این شهدا اجرا شود.

گفتنی است در این جلسه سه طرح معماری توسط مشاور طراحی و ارائه شد که پس از بررسی، طرح مطلوب انتخاب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد
  • تامین ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • اجرای یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی