Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه محمدبیگی در نشست علنی امروز (یکشنبه 3 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تشکر از وزیر بهداشت و درمان به جهت سفر به استان قزوین برای کنترل کرونای جهش یافته، گفت: همچنین نسبت به تحقق قول های وزیر محترم بهداشت همچون ساخت بیمارستان 700 تختخوابی در قزوین و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی سلامت در بیمارستان ها بسیار امیدوار هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم قزوین و آبیک و البرز در مجلس یازدهم با انتقاد از عملکرد ستاد کرونا ادامه داد: ضعف در حمایت از تولید داروهای ضدکرونای ایرانی و اطاله وقت در برگزاری جلسات کمیته علمی ستاد ملی کرونا برای بررسی ورود داروهای ضدکرونای جدید ایرانی در چرخه تولید انبوه و توزیع آن در سراسر کشور برای ما سوال شده است.
وی افزود: چرا زمانی که دانشمند جوان قزوینی موفق به کشف داروی ضدکرونا شده که 100 سال گذشته هم داروی ضدانگل بوده و سابقه دارویی دارد و اکنون به همت ستاده اجرایی فرمان امام و شرکت البرز دارو تولید انبوه شده، این دارو دپو می شود؟ همچنین 4 عدد از داروی مذکور در منطقه ناصرخسرو به قیمت 3 میلیون و 200 هزار تومان فروخته می شود، در حالی که داروی تولیدی ما با قیمت 30 هزار تومان قابل دسترسی برای مردم است. آیا امکان نفوذ برای ادامه واردات نوع خارجی آن مانع برگزاری جلسات ستاد ملی کرونا در کمیته علمی می شود؟
محمدبیگی اضافه کرد: ما خواهان برگزاری این جلسه و پخش داروی ایرانی ضدکرونا هستیم، چرا که سرعت انتشار کرونای جهش یافته انگلیسی سه برابر سریعتر از نوع معمولی این ویروس و بسیار کشنده تر است که باید با آن مقابله کنیم./
منبع: خانه ملت برچسب ها: داروی ضدکرونا

منبع: خرداد

کلیدواژه: داروی ضدکرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به فعالیت‌های کمیته اجرایی در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه شده و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.

تیموری با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، عنوان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلی امام خمینی(ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.

وی افزود: ارتباط با نهادها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228350 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • هشدارِ امپراطوری ناصرخسرو مجازی در حوزه دارو
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • عددهای عجیب از واردات و مصرف داروی ایرانی‌ها
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد