Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد نکونام امیدوار است روزهای شیرین تری را برای هواداران فولاد رقم بزند.

فوتبال در شبکه های اجتماعی / جواد نکونام پست جدیدی در اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش طرفداری، جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان با انتشار متنی در اکانت رسمی اش در اینستاگرام در خصوص عملکرد تیمش در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر، برای هواداران خوزستانی نوشت:

 

پایان یک نیم فصل دیگر با پیراهن فولاد جزوی از خاطره‌ی همه ما شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای پیروزی در کنار هم خندیدیم و در روزهای شکست برای قوی‌تر شدن برنامه‌ریزی کردیم. در فولاد «بازنده» نداریم. یا پیروز می‌شویم یا برای رسیدن به پیروزی خود را قوی‌تر و متحدتر می‌کنیم. در نیم فصلی که گذشت به افتخار مردم عزیز خوزستان تلاش کردیم و عرق ریختیم و در تک تک لحظات به یاد عزیزانی بودیم که در کارخانه فولاد برای سربلندی ایران‌مان تلاش می‌کنند.
.
اکنون که نیم فصل نخست فصل ۹۹-۰۰ لیگ برتر به پایان رسیده و فولاد توانسته در فشرده‌ترین دوره رقابتهای لیگ برتر نتایج فصل گذشته‌اش را تکرار کند وظیفه دارم به عنوان سرمربی تیم از مردم خوزستان، کادر مدیریتی کارخانه و باشگاه، هیات مدیره محترم، کادر فنی، پزشکی و تدارکارت و به ویژه بازیکنان فولاد قدردانی کنم که با تمام وجود از خود مایه گذاشتند. از همین جا مراتب تشکر خودم را از تک تک آنها که با فداکاری و صداقت برای موفقیت فولاد تلاش کردند، اعلام می‌کنم.
.
قطعا روزهای مهم‌تر و دشوارتری پیش‌روی تیم فولاد قرار گرفته که درخشش و شاد کردن هواداران در هر سه جبهه، هدف اصلی تک تک ماست و بخوبی می‌دانیم بدون اتحاد و در کنار هم بودن به هدف‌مان نمی‌رسیم. گذر از این روزهای دشوار با اتحاد آسان‌تر خواهد بود. این نه شعار، بلکه نقشه راه ماست که «باهم و در کنار هم» و برای خوزستان و فولاد هر آنچه در توان داریم بکار گیریم و با رفع نقاط ضعف و اشتباه‌هایی که در نیم فصل اول داشتیم روزهای شیرین‌تری را برای هواداران رقم بزنیم.

پست اینستاگرامی جواد نکونام

 

اخبار داغ 

لیست نقل و انتقالاتی استقلال با 3 ورودی و بدون خروجی! ماجرای پنجره بسته پرسپولیس به آسیا کشیده شد | آبروی ایران را نبرید! درخواست اعدام برای خلبان تهرانی که مشروب خورد + جزییات دادگاه ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تردید مسی برای قبول پیشنهاد نجومی عربستانی ها ابتلای اعضای کادرفنی منچستریونایتد به کرونا، مانع لغو بازی آن ها با نیوکاسل نمی شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برای هواداران جواد نکونام نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از استقلال پیشنهاد داشتم اما به احترام هواداران ماندم

به گزارش خبرنگار مهر، ساسان انصاری در خصوص مطلبی که اخیراً در فضای مجازی منتشر و اعلام کرد که در پایان فصل از تیم فوتبال فولاد خوزستان جدا می‌شود، اظهار داشت: در مقطع کنونی نمی‌توانم بگویم که راهی چه تیمی خواهم شد و تمام فکر و تمرکزم روی دیدارهای باقی مانده فولاد در لیگ برتر است تا بتوانیم بهترین نتایج را برای هواداران که امسال خیلی آنها را اذیت کرده‌ایم، کسب کنیم.

او در خصوص پیشنهاد از سه باشگاه استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان گفت: پس از پُستی که در فضای مجازی گذاشتم هیچ تیمی تاکنون با من صحبت نکرده است اما در نیم فصل جواد نکونام (سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران) بارها با من تماس گرفت تا به استقلال بروم که به احترام هواداران فولاد تصمیم گرفتم که به قرارداد خود با این باشگاه پایبند بمانم. از دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس هیچ پیشنهادی تا به امروز دریافت نکرده‌ام.

انصاری در رابطه با حضور عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید فولاد گفت: در مدت زمانی که تمرینات ما زیر نظر ویسی برگزار می‌شود این انگیزه را در او می‌بینم که همان کاری را که با صنعت نفت آبادان در فصل گذشته انجام داد را در فولاد پیاده سازی کند و به نظرم یکی از تصمیمات درست مدیریت باشگاه انتخاب ویسی به عنوان سرمربی فولاد بود. ویسی سال گذشته توانست صنعت نفتی را که در آستانه سقوط بود را در لیگ برتر نگه دارد و امیدوارم در فولاد هم موفق شود. با آمدن رضائیان باشگاه به ثبات رسیده و در حال حاضر ثبات تنها چیزی است که می‌تواند به فولاد کمک کند.

کاپیتان فولاد خوزستان در رابطه با پایان دوران فوتبالی‌اش گفت: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام اما دوست دارم در قامت سرمربی هم فعالیت داشته باشم.

کد خبر 6062191

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • جواد نکونام و علی خطیر؛ یک دعوای تمام عیار در استقلال | برگزیده سال (دعوای سال)
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • انصاری: هویت فوتبالی‌ام را مدیون هواداران فولاد هستم
  • انصاری: منظورم از آن حرف‌ها مردم خوزستان نبود
  • نکونام می‌تواند لژیونر جدید مربیان ایرانی باشد
  • بازیکن اسبق پرسپولیس: جواد نکونام برای استقلال من را می خواست و بارها تماس گرفت!
  • از استقلال پیشنهاد داشتم اما به احترام هواداران ماندم