Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، موسایی رییس هیات کشتی استان فارس گفت: ششمین دوره رقابت‌های کشتی آلیش بانوان ایران گرامیداشت شهدای سلامت در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و تیم اعزامی فارس به این پیکار‌ها به یک مدال طلا و یک برنز دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در وزن ۷۵ کیلوگرم مریم احمدی کشتی گیر فارس و کاپیتان تیم ملی آلیش بانوان با شکست تمامی حریفان بر سکوی قهرمانی ایستاد، سارا علیپور از تهران نائب قهرمان شد و ندا مرادی از کرمانشاه و مهشید آرپناهی از اصفهان مشترکا به مدال برنز رسیدند.

موسایی گفت: در وزن به اضافه ۷۵ کیلوگرم فاطمه برمکی از فارس پس از هانیه عاشوری از کرمانشاه و نیلوفر امینی از توابع تهران موفق به کسب مدال برنز شد و در وزن ۶۰ کیلوگرم فاطمه جمشیدی دیگر آلیش کار فارسی در جای پنجم قرار گرفت.

در پایان این پیکار‌ها تیم آلیش بانوان فارس با کسب یک نشان طلا، یک برنز و یک عنوان پنجم و ۵۰ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی تیمی قرار گرفت.

مازندران با ۹۲ امتیاز بر سکوی قهرمانی رقابت‌های آلیش بانوان کشور قرار گرفت، اصفهان ۷۰ امتیاز دوم شد و توابع تهران ۶۳ امتیاز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

تیم اعزامی کشتی آلیش بانوان فارس به ششمین دوره پیکار‌های کشوری را حمیده لطفی، فاطمه زارعی، شیوا رانورد، فاطمه جمشیدی، مریم احمدی، فاطمه آبیدی و فاطمه برمکی به مربی گری فاطمه پرندک تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی گیر فارس مسابقات آلیش بانوان ایران آلیش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو

آفتاب‌‌نیوز :

 تورنمنت جاده ابریشم که یکی از تورنمنت‌های قدیمی و مطرح جهان است از روز یکشنبه به میزبانی جمهوری آذربایجان و در باکو آغاز شد و عصر روز پنجشنبه با برگزاری مبارزات نهایی اوزان مختلف به پایان رسید. تیم ایران با ۶ بوکسور در این مسابقات حضور یافت که در نهایت به دو مدال نقره و دو برنز رسید.

در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی که پیش از این حریفانی از قزاقستان و روسیه را شکست داده بود، در فینال به مصاف "اصیل‌بیک جلیل‌اوف" ازبکستانی رفت که نتوانست حریف را شکست دهد و نقره گرفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری که مشتزنانی از قرقیزستان و جمهوری آذربایجان را از پیش‌رو برداشته بود در مبارزه پایانی با "الکساندر زیریانوف" از روسیه روبه‌رو شد و با وجود ارائه مبارزه‌ای نزدیک، با رای داوران بازنده شد و مدال نقره را از آن خود کرد.

پیش از این مصطفی ریگی در وزن ۵۴ کیلوگرم و کسری طهماسبی در وزن ۷۱ کیلوگرم، به مدال برنز رسیدند. باقر فرجی و روزبه صفری دیگر بوکسور‌های ایران در تورنمنت جاده ابریشم بودند که از دور مسابقات کنار رفتند.

بوکسور‌های ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خردادماه در تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • معرفی بانوان مچ انداز ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴
  • ۴ مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • عبور کشتی از سالِ سنگین با یک رفتن غیرمنتظره و ۷ سهمیه
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید