Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:46:25 GMT

نکونام: فولاد روزهای مهم‌تر و دشوارتری پیش‌رو دارد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۰۰۴۳

نکونام: فولاد روزهای مهم‌تر و دشوارتری پیش‌رو دارد

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خطاب به هواداران تیمش، گفت: باهم و در کنار هم و برای خوزستان و فولاد هر آنچه در توان داریم به کار گیریم و با رفع نقاط ضعف و اشتباه‌هایی که در نیم فصل اول داشتیم، روزهای شیرین‌تری را برای هواداران رقم بزنیم.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد در پایان نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر در یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

"پایان یک نیم فصل دیگر با پیراهن فولاد جزوی از خاطره‌ی همه ما شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای پیروزی در کنار هم خندیدیم و در روزهای شکست برای قوی‌تر شدن برنامه‌ریزی کردیم. در فولاد «بازنده» نداریم. یا پیروز می‌شویم یا برای رسیدن به پیروزی خود را قوی‌تر و متحدتر می‌کنیم. در نیم فصلی که گذشت به افتخار مردم عزیز خوزستان تلاش کردیم و عرق ریختیم و در تک تک لحظات به یاد عزیزانی بودیم که در کارخانه فولاد برای سربلندی ایران‌مان تلاش می‌کنند.

اکنون که نیم فصل نخست فصل اول لیگ برتر به پایان رسیده و فولاد توانسته در فشرده‌ترین دوره رقابت های لیگ برتر نتایج فصل گذشته‌اش را تکرار کند وظیفه دارم به عنوان سرمربی تیم از مردم خوزستان، کادر مدیریتی کارخانه و باشگاه، هیات مدیره محترم، کادر فنی، پزشکی و تدارکارت و به ویژه بازیکنان فولاد قدردانی کنم که با تمام وجود از خود مایه گذاشتند. از همین جا مراتب تشکر خودم را از تک تک آنها که با فداکاری و صداقت برای موفقیت فولاد تلاش کردند، اعلام می‌کنم.

قطعا روزهای مهم‌تر و دشوارتری پیش‌روی تیم فولاد قرار گرفته که درخشش و شاد کردن هواداران در هر سه جبهه، هدف اصلی تک تک ماست و به خوبی می‌دانیم بدون اتحاد و در کنار هم بودن به هدف‌مان نمی‌رسیم. گذر از این روزهای دشوار با اتحاد آسان‌تر خواهد بود. این نه شعار، بلکه نقشه راه ماست که «باهم و در کنار هم» و برای خوزستان و فولاد هر آنچه در توان داریم به کار گیریم و با رفع نقاط ضعف و اشتباه‌هایی که در نیم فصل اول داشتیم روزهای شیرین‌تری را برای هواداران رقم بزنیم."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان جواد نكونام تيم فوتبال فولاد خوزستان کنار هم نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد

به گزارش ورزش سه، در پوستر پیش بازی باشگاه مس برای این مسابقه تصویر سعید واسعی دیده می‌شود، ستاره سال‌های نه چندان دور پیکان که نیم فصل اول در فولاد روزهای خوبی را تجربه نکرد و با امید بازگشت به روزهای اوج راهی مس شد تا زیر نظر محرم نویدکیا کار کند.

واسعی که از ستاره‌های موفق مس در دو بازی اخیر مقابل استقلال و پیکان بوده، انگیزه‌های متفاوتی برای بازی با فولاد دارد و به نظر می‌رسد به همین دلیل به عنوان سوژه پوستر “نکست مچ” مسی‌ها در آستانه این مسابقه حساس انتخاب شده است.

مس در حال حاضر رتبه دهم جدول را به خود اختصاص داده و این فرصت را دارد که با پیروزی برابر فولاد رتبه خود در جدول را تک رقمی کند.

دیگر خبرها

  • فلاحت زاده: امیدوارم بگذارند استقلال قهرمان شود
  • ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است
  • ویسی: با ناسزا گفتن چیزی عوض نمی‎‌شود/ نیاز به یک برد داریم
  • ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند
  • عبدالله ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد