Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران یوونتوس دوست دارند تیم شان مقابل تیم آخر جدول سری آ یک برد راحت کسب کند

در هفته بیست و سوم فصل 21-2020 سری آ ایتالیا، تیم های یوونتوس و کروتونه مقابل یکدیگر قرار می گیرند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی یوونتوس و کروتونه:

اطلاعات بازی یوونتوس و کروتونه تاریخ برگزاری: دوشنبه، 4 اسفند 1399 (22 فوریه 2020) ساعت برگزاری: 23:15 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم آلیانتس، تورین بررسی وضعیت تیم های یوونتوس و کروتونه پس از دو باخت متوالی و بد موقع در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا، وقت آن رسیده تا آندره آ پیرلو واکنش مثبتی نشان دهد تا بتواند یوونتوس را در کورس قهرمانی سری آ حفظ کند و چه فرصتی بهتر از بازی مقابل تیم آخر جدول؟ یوونتوس نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی دارد تا دوباره به مسیر صحیح برگردد و روحیه اش را باز یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
کروتونه هم که گزینه اصلی سقوط به دسته پایین تر است، در تورین مقابل تیمی که فقط پیروزی می خواهد، کار مشکلی خواهد داشت. یوونتوس با وجود داشتن چندین غایب کلیدی، برای پیروزی در این دیدار مصمم است. 

کنفرانس خبری سرمربی یوونتوس

پیرلو: زانوی دیبالا هنوز مشکل دارد؛ غیبت آرتور را حس کردیم ترکیب احتمالی یوونتوس و کروتونه

یوونتوس (2-4-4): بوفون | دنیلو، دمیرال، دلیخت، الکس ساندرو | کیه زا، مک کنی، بنتانکور، رمزی | کولوسفسکی، رونالدو

کروتونه (2-1-4-3): کودراز | جیجی، گولمیچ، لوپرتو | ریسپولی، مولینا، چیگارینی، رتسا | مسیاس | دی کارمینه، سیمی

غایبان یوونتوس و کروتونه

یوونتوس: جورجو کیه لینی، لئوناردو بونوچی، خوان کوادرادو، آرتور ملو، پائولو دیبالا (مصدوم)

کروتونه: احمد بن علی (مصدوم)

جایگاه یوونتوس و کروتونه در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 6 یوونتوس 12 6 3 41 19 22 42 20 کروتونه 3 3 16 23 52 29- 12 رویارویی های پیشین یوونتوس و کروتونه

 

چهار برد و دو تساوی، حاصل کار شش رویارویی یوونتوس مقابل کروتونه بهترین بازیکنان یوونتوس و کروتونه از نگاه آمار تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز یوونتوس کریستیانو رونالدو (7.7) کریستیانو رونالدو (16) آلوارو موراتا (7) کروتونه جونیور مسیاس (7.18) سیمی (7) سالواتوره مولینا (4) نکات آماری بازی یوونتوس و کروتونه یوونتوس در 36 بازی از 38 بازی اخیر خانگی اش در سری آ شکست نخورده است کروتونه 5 بازی خارج خانه اخیرش را باخته است یوونتوس در 3 بازی خانگی اخیرش مقابل کروتونه حداقل 3 گل زده است یوونتوس در 3 بازی خانگی اخیرش مقابل کروتونه کلین شیت کرده است کروتونه در 5 بازی بازی خارج خانه اخیرش حداقل 2 گل خورده است یوونتوس در 4 بازی خانگی اخیرش با اختلاف حداقل 2 گل پیروز شده است پیش بینی هواسکورد

یوونتوس 2-0 کروتونه

اخبار داغ 

لیست نقل و انتقالاتی استقلال با 3 ورودی و بدون خروجی! ماجرای پنجره بسته پرسپولیس به آسیا کشیده شد | آبروی ایران را نبرید! درخواست اعدام برای خلبان تهرانی که مشروب خورد + جزییات دادگاه ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تردید مسی برای قبول پیشنهاد نجومی عربستانی ها ابتلای اعضای کادرفنی منچستریونایتد به کرونا، مانع لغو بازی آن ها با نیوکاسل نمی شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول

یک فصل مانده به خداحافظی با گودیسون پارک، اورتون بلاخره به طلسم پیروزی در دربی پایان داد.

طرفداری | اورتون در چارچوب دیدار معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر پیروزی مهم و بزرگی مقابل لیورپول کسب کرد. 

پیروزی 2-0 اورتون مقابل لیورپول در کنار افزایش فاصله این تیم با منطقه سقوط به هشت امتیاز، دستاورد دیگری نیز برای تافی‌ها دارد. به گزارش اسکواکا، آن‌ها برای اولین بار از اکتبر سال 2010 در چارچوب دربی خانگی مرسی‌ساید مقابل قرمزها به برتری دست یافتند. در سال 2010، میکل آرتتا و تیم کیهیل گلزنان دیوید مویس بودند. در بازی یاد شده، جو کل و پل کانچسکی با پیراهن لیورپول به میدان رفته بودند. شان دایچ با پیروزی امروز در کنار کارلو آنچلوتی تنها مربی‌ای به شمار می‌رود که مقابل یورگن کلوپ در دربی مرسی ساید به برتری دست یافته است. 

اورتون 2-0 لیورپول؛ خاکستر یک امید ویرانگر

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)