Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «آنتونی فائوچی» مدیر مؤسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا یکشنبه در سخنانی بار دیگر درباره اوضاع وخیم همه‌گیری ویروس کرونا در این کشور هشدار داد.

وی گفت: «این یک رویداد تاریخی است و هیچ چیزی شبیه آن در 102 سال پیش و از زمان همه‌گیری آنفولانزا در سال 1918 وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

فائوچی اضافه کرد: «واقعا شرایط وحشتناکی است که ما در آن قرار گرفته و همچنان در آن هستیم و به همین دلیل است که بر ادامه اقدامات بهداشت عمومی اصرار داریم چون نمی‌خواهیم شرایط وخیم‌تر از قبل شود.»

شمار کل مبتلایان به ویروس «کووید۱۹» در ایالات متحده، علی‌رغم واکسیناسیون گسترده و طرح‌های دولت جدید این کشور برای مهار این همه‌گیری، همچنان در حال افزایش است.

بیماران آمریکایی حدود 26 درصد آمار کل مبتلایان جهانی به این ویروس را تشکیل می‌دهند. در حال حاضر ۱۷,۱۹۸ بیمار در آمریکا در وضعیت وخیم به سر می‌برند.

این در حالی است که طبق گزارش شبکه «سی‌اِن‌اِن»، تعداد فوتی‌های سالانه آمریکا بر اثر موارد مختلف (سوانح رانندگی، بیماری، خودکشی و غیره) از رقم دویست‌وپنجاه هزار نفر کمتر است.

از سوی دیگر، بیمارستان‌های کالیفرنیای آمریکا در حالی با کمبود تجهیزات و خدمه مواجه است که تعطیلات کریسمس موج جدیدی از بیماران را به سمت این مراکز روانه کرده است.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا مقام آمریکایی آلرژی ویروس کرونا همه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا مدعی رهگیری چند پهپاد ایرانی شد

چند تن از مقام‌های آمریکایی مدعی شدند که نظامیان این کشور چند فروند از پهپادهای ایرانی را رهگیری کرده‌اند.

به گزارش ایرنا به نقل از سی ان ان، دو مقام آمریکایی که نخواستند نام‌ آنها فاش شود، در گفت وگو با این شبکه خبری مدعی شدند که نیروهای ارتش آمریکا چند فروند از پهپادهای ایرانی را که در حال حرکت در مسیر خود به سمت اهدافی در رژیم صهیونیستی بودند، رهگیری کرده‌اند.

به نوشته سی ان ان، این مقام‌های آمریکایی بدون اشاره به اینکه نظامیان این کشور چگونه و کجا این پهپادها را رهگیری کرده‌اند، ادعا کردند: سامانه‌های پدافند هوایی آمریکا در خاورمیانه برخی از پهپادهای ایرانی در حال حرکت به سمت (رژیم) اسرائیل را رهگیری کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ادعای سی ان ان: شلیک ایران به یک پهپاد آمریکایی پیش از حادثه نفتکش‌ها تجهیز سربازان آمریکایی به پهپادهای مینیاتوری

دیگر خبرها

  • آمریکا از طریق سوئیس در حال میانجیگری میان تهران و تل‌آویو
  • ادعای آمریکا درباره رهگیری چند پهپاد ایرانی
  • آمریکا مدعی رهگیری چند پهپاد ایرانی شد
  • افزایش ابتلا به عفونت‌های حاد تنفسی در استان بوشهر
  • برنامه ایران برای حمله به اسرائیل چیست؟
  • افزایش بیماران عفونت‌های حاد تنفسی در استان بوشهر
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟
  • ایران چه نقشه‌ای برای اسرائیل کشیده است؟
  • ایران در محاصره ۳ ویروس است!
  • کشور در محاصره ۳ ویروس