Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه قصد داریم شما را با طرز تهیه  کوکو استامبولی آشنا کنیم.

مواد لازم
سیب زمینی متوسط ۳ عدد
پیاز سرخ کرده ۲ پیمانه
تخم مرغ ۴ عدد
پنیر پیتزا ورقه ۵ عدد
نمک و زردچوبه و فلفل سیاه به مقدار لازم
لوبیا سبز پخته شده ۲ پیمانه

بیشتر بخوانید

آموزش آشپزی؛ از خوراک قفقازی و آبگوشت کشک لری پرطرفدار تا کیک هندوانه‌ای بدون نیاز به فر + تصاویر

طرز تهیه
ابتدا سیب زمینی‌ها را به صورت مربع ریز خرد و در روغن سرخ کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در یک کاسه بزرگ، پیاز سرخ کرده، سیب زمینی سرخ کرده و لوبیا پخته شده را همراه با تخم مرغ، نمک، فلفل سیاه و زردچوبه خوب مخلوط کنید.

روغن را در تابه گرم کنید. مایه کوکو را در تابه بریزید. پس از اینکه کمی زیر کوکو طلایی شد، ورقه‌های پنیر را روی آن قرار دهید و در تابه را بگذارید تا پنیر‌ها آب شوند. این کوکو به برگرداندن نیاز ندارد.

منبع:  پاپیون

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی طرز تهیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید توافقی ۳۱ هزار تن سیب زمینی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل ابوالفضل دشتبانی گفت: روند خرید محصول سیب زمینی مازاد بر نیاز کشاورزان استان اردبیل از ۱۲ اسفند سال گذشته آغاز شده و روند خرید با نرخ توافقی هر کیلوگرم سیب زمینی رقم آگریا ۸۰ هزار ریال و سایر ارقام ۶۵ هزار ریال جریان دارد.
وی با اشاره به اختصاص یارانه دولتی برای خرید سیب زمینی مازاد بر نیاز کشاورزان استان اردبیل در راستای حمایت از تولید کنندگان بخش بیان کرد: برای خرید این محصول، ۶ مرکز ثابت و شبانه روزی خرید در شهرستان اردبیل دایر شده است.
مدیر تعاون روستایی استان اردبیل بیان کرد: بر اساس برآوردها، سه هزار کشاورز سیب زمینی کار در این استان، محصول مازاد بر نیاز دارند که روند خرید تولیدات آنها طی ۱.۵ ماه گذشته ادامه یافته و همچنان جریان دارد.
وی به کشاورزان سیب زمینی کار استان اردبیل اطمینان خاطر داد که خرید محصول تولیدی آنها انجام خواهد شد و با توجه به حجم بالای محصول موجود در انبار و لزوم بررسی کیفیت محصول در انبارها توسط کارشناسان و نیز تعداد زیاد عرضه کنندگان، سیب زمینی کاران نسبت به فروش محصول خود صبور باشند.
دشتبانی اضافه کرد: طبق قرارداد، نماینده ۵۰ شرکت تولیدی، صنایع تبدیلی و صادر کننده سیب زمینی با نظارت کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی مشغول خریدار محصول مازاد بر نیاز سیب زمینی کاران استان اردبیل هستند.

بیشتر بخوانیم:
خرید سیب زمینی زارعان اردبیل با نرخ مصوب
سازمان تعاون روستایی استان اردبیل محصول سیب زمینی زارعان را با نرخ مصوب می خرد.

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کوکی زنجبیلی، ترد و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه اسموتی توت فرنگی خوشمزه! یک مُدل با شیر، یک مُدل رژیمی
  • طرز تهیه کباب لاهماجون ، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • خرید توافقی ۳۱ هزار تن سیب زمینی
  • طرز تهیه کباب لاهماجون، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • طرز تهیه خوشمزه‌ترین سیب زمینی تنوری پنیری (فیلم)
  • سالاد فیله مرغ سوخاری با سس رنچ، جذاب‌ترین سالادی که تابه‌حال خورده‌اید
  • طرز تهیه نان کشمشی خانگی، نرم و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه مینی چیزکیک لیمویی، ساده و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه شوید واویشکا با مرغ، غذای آسان و خوشمزه گیلانی