Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کاظمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: برای حضور در مسابقات بین المللی سال ۱۴۰۰ از وزارت ورزش می خواهیم که فدراسیون سوارکاری مورد حمایت مالی قرار دهد زیرا سوارکاری فقط ورزش نیست و بخشی از آن شامل صنعت و اشتغال افراد است و ایران می تواند در این زمینه در دنیا خوش بدرخشد.

وی اظهار داشت: در شرایط کرونایی بسیاری از برنامه های فدراسیون با تغییرات زیاد و مسابقات بدون حضور تماشاگر برگزار می شود و سعی کردیم به دلیل محدودیت های کرونایی، پخش زنده مسابقات را در رشته های مختلف پیش بینی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمیان ادامه داد: همچنین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کلاس های  آنلاین نیز در تمامی رشته های سوارکاری بر پا می کنیم و امیدواریم بزودی با مهار کرونا، بتوانیم برنامه های سال ۱۴۰۰ را با امکانات بیشتر و حضور فعال تر دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه مسابقات پرش با اسب جام پیشرو اسب ۱۱ تا ۱۵ اسفند ماه امسال برگزار می شود، تصریح کرد: این مسابقات در باشگاه سوارکاری آزمون برگزار می شود و مسابقات استقامت نیز در بوشهر به مدت ۲ روز دنبال خواهد شد.

دبیر فدراسیون سوارکاری به تدوین برنامه چهار ساله ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ فدراسیون اشاره کرد و گفت: برنامه راهبردی کوتاه مدت و بلند مدت فدراسیون برای تمامی رشته ها تدوین می شود و تا بتوانیم از سال آینده برنامه های جامعی تر در حوزه سوارکاری داشته باشیم.

کاظمیان افزود: دوره بین المللی برای نحوه انتخاب اعضای تیم ملی برای شرکت در مسابقات آسیایی از سال آینده اجرایی می شود و سوارکارانی که می خواهند عضو تیم ملی شوند در این دوره شرکت خواهند کرد.

برچسب‌ها دبیر فدراسیون سوارکاری سوارکاری اختصاصی ایرنا وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دبیر فدراسیون سوارکاری سوارکاری اختصاصی ایرنا دبیر فدراسیون سوارکاری سوارکاری اختصاصی ایرنا وزارت ورزش و جوانان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، سازمان لیگ فدراسیون والیبال طی اطلاعیه‌های جداگانه به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر، دسته یک و دسته دو زنان از آن‌ها درخواست کرد تا پایان وقت اداری دوشنبه ۳۱ اردیبهشت نسبت به ارسال مکتوب اعلام آمادگی خود برای حضور در این رقابت‌ها اقدام کنند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«احتراما، نظر به برگزاری مسابقات لیگ برتر، دسته اول و دسته دو زنان باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۳ به اطلاع می‌رساند، باشگاه‌هایی که تمایل به حضور در مسابقات فوق‌الذکر را دارند مقتضی است تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی خود را به صورت مکتوب به سازمان لیگ فدراسیون ارسال کنند.

ضمناً اعلام انصراف باشگاه از حضور در مسابقات یا انتقال امتیاز می‌بایست در سربرگ باشگاه و ممهور به مهر باشگاه باشد.

لازم به ذکر است، ارائه نام کاربری و پسورد و باز شدن سامانه ملی والیبال جهت واریز ورودیه و ثبت قرارداد با بازیکنان و کادر فنی تیم منوط به تأیید امور مالی و کمیته انضباطی فدراسیون (جهت تأیید تسویه حساب کامل با بازیکنان و فدراسیون) است.

خواهشمند است، به جهت تسریع در روند انجام امور یک نماینده به همراه شماره تماس ایشان برای ارتباط مستقیم سازمان لیگ با باشگاه مربوطه به این سازمان اعلام گردد.»

کد خبر 6087833 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی