Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای ایران- مادر الجزایری فرزند دوماهه خود را به دلیل خشونت همسرش ترک کرد و برای کار در خانه یک خانواده فرانسوی به فرانسه رفت و از زندگی همسر و پسرش عبدالرحمان کاملا بیرون رفت.
پسر تمام زندگی خود را بدون مادر گذراند، اما طبق آنچه در روزنامه‌ها گفته شده، پسر به دنبال مادرش می‌رفت، اما او را پیدا نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا عبدالرحمان که ۷۳ ساله و پدربزرگ ده نوه است امید خود را از دست نداده و هنوز هم پی مادرش می‌گردد. او از حدود ۱۴ سالگی جستجو‌ها را شروع کرد و از عمه خود که با او در تماس بود کمک می‌گرفت و در بیشتر این ۵۹ سال جستجوی طاقت فرسا از یکی از پسرانش کمک گرفت تا اینکه فهمید مادرش در ۲۰۰ کیلومتری شهر دور تنیس در ایالت Chlef در شمال الجزایر و در شهر لیون در جنوب شرقی فرانسه زندگی می‌کند و ۹۳ ساله است و در خانه سالمندان زندگی می‌کند.
عبدالرحمان پس از اطلاع از سکته مغزی مادرش، از ترس اینکه مبادا او را شوکه کند، از محل زندگی خود در بلژیک برای ملاقات او به شهر فرانسه رفت. عبدالرحمان می‌گوید: "مادرم از خانه مشترک با پدرم رفت، زیرا پدرم او را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد و مرا نزد مادربزرگم می‌گذاشت، من در چهارده سالگی واقعیت را فهمیدم. " وی ادامه داد، "من هرگز امید برای پیدا کردن مادرم را از دست ندادم. چیزی در قلب من بود که همیشه به من می‌گفت که او هنوز زنده است. "


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مادر گم شده فرانسه سالمندان خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی ایران از صعود به المپیک بازماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های انتخابی بسکتبال با ویلچر پارالمپیک پاریس به میزبانی کشور فرانسه برگزار شد و تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان در آخرین دیدار خود امروز در مرحله حذفی به مصاف تیم آلمان رفت و ۷۰ بر ۳۹ نتیجه را واگذار کرد و از کسب سهمیه پارالمپیک پاریس بازماند.

نمایندگان کشورمان پیش از این دیدار مقابل تیم‌های فرانسه و هلند مغلوب شدند و یک برد مقابل تیم کانادا بدست آوردند.در این مسابقات تیم‌های ایران، هلند، کانادا و فرانسه در گروه A و کلمبیا، ایتالیا، آلمان و مراکش در گروه B به مصاف هم رفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حق حضانت فرزند، اهرم فشار والدین
  • ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه
  • قتل مادر در اثر بدگویی‌های پدر معتاد
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند
  • فیلم‌های دوهفته کارگردانان کن اعلام شد
  • متا در حال آزمایش نوار جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی است
  • تیم ملی ایران از صعود به المپیک بازماند
  • عکس‌هایی از زندگی پس از جنگ در سوریه روی دیوار رفت