Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@12:33:48 GMT

تمسخر احمدی نژاد در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۲۳۲۰

تمسخر احمدی نژاد در فضای مجازی

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه حمهوری اسلامی، حدادعادل چند روز قبل به عنوان یکی از سرحلقه‌های جناح اصولگرا درباره حضور محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت قطعاً صلاحیت او رد می‌شود و حضور او در این انتخابات به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری را منتفی دانست. در پاسخ حدادعادل، دیروز محمود احمدی‌نژاد با متهم کردن او به دربار شاه و بازی کردن نقش قیم برای ملت، سخن وی را نوعی مهندسی انتخابات دانست و مدعی شد مردم خواستار بازگشت احمدی‌نژاد به صحنه اجرائی کشور برای حل مشکلات هستند!

انتشار این ادعای احمدی‌نژاد باعث شد کاربران فضای مجازی وی را به باد تمسخر بگیرند و یادآور شوند که دولت‌های نهم و دهم که او ریاست آنها را برعهده داشت، آنچنان کشور را به ورطه تفرقه، بحران اقتصادی و فساد مالی کشانده که هنوز آثار مخرب آن باقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: سی سخت زلزله تروئیکای اروپایی شاهزاده لطیفه احمدی نژاد انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 فضای مجازی سی سخت زلزله تروئیکای اروپایی شاهزاده لطیفه احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه موشکی رژیم صهیونیستی نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «نورعلی دیلم» در جلسه شورای اداری این مرکز با تبریک عملیات «وعده صادق» و اعلام حمایت از اقدام نیروهای غیرتمند سپاه پاسدارن، اظهار کرد: همه این قدرت، اقتدار و عزت کشورمان، نتیجه تلاش ها و زحمات شهدایی همچون شهید «قاسم سلیمانی» و شهید «حسن تهرانی مقدم» است.
 
به گفته وی؛ امروز در یک نقطه تاریخی مقابله حق علیه باطل هستیم و این مهم رقم خورد و گنبد آهنین پوشالی اسرائیل را در هم ریخت.
 
رئیس مرکز اسلامی استان گلستان با بیان اینکه شبکه های اسرائیلی بسته شده و اجازه انتشار اخبار و واقعیت ها به بیرون داده نمی شود، تصریح کرد: قبلا بیان می کردند که ایران هیچ وقت نخواهد توانست موشک پرتاب کند؛ اما حالا که پرتاب شده، مدام در فضای مجازی هجمه وارد می کنند که پهپادها و موشک های ایران نرسیده و یا به اهداف خود اصابت نکرده است.
 
وی افزود: چشم و گوش دشمن در فضای مجازی است، قطعا با انجام عملیات "وعده صادق"، دشمن در ادامه کار از طریق فضای مجازی هجمه وارد خواهد کرد.
 
به گفته وی؛ در حالی که امروز خیلی از شبکه های خبری دنیا و اروپا به این مهم اقرار و اعلام کردند و به گواه برخی که در کنار مسجد الاقصی بودند از صداهای مهیب انفجار وحشت کرده بودند، این مشخص می کند که موشک ها و پهپاد ها به اهداف خود اصابت کرده است.
 
حجت الاسلام دیلم با اعلام اینکه قرآن کریم به ما یاد داده است که دشمنان و بنی اسرائیل کارشان بازارگرمی است و اینطور بهانه های بنی اسرائیلی همیشه ایام بوده است، ابراز کرد: به قول امام راحل ما از شر رضاشاه و محمدرضاشاه راحت شدیم؛ اما از شر منورالفکرها و غرب زده ها در این کشور خلاص نخواهیم شد.
 
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرموده است: «هیچ غیرتمند باشعوری حتی معتقد، در نقاط قوت با دشمن مقابله نمی کند، بنا به فرموده قرآن کریم هر چقدر می توانید خود را در برابر دشمن قوی کنید، امروز به این فناوری بزرگ دست پیدا کردیم که به عنوان یک قدرت بازدارنده برای ما است».
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ترس عجیب و ضعف محمود احمدی نژاد از بقایی به روایت امیری فر
  • ترس عجیب و ضعف محمود احمدی نژاد از بقایی به روایت امیری فر /احمدی نژاد به هر دو منزل بقایی سر می زند و هدیه می برد/مشایی سحر شده بود
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • دور جدید رسیدگی به پرونده متهمان تشکیلات مجاهدین خلق از امروز
  • تنبیه موشکی رژیم صهیونیستی نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • (ویدئو) افشاگری جدید علیه محمود احمدی‌نژاد در صدا و سیما
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • (ویدیو) راه اندازی عجیب یک شبکه خصوصی با مجوز احمدی نژاد!
  • دادگاه منافقین برگزار می‌شود