Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@07:36:11 GMT

غرق دو جوان در رودخانه مرزی سردشت

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۲۴۴۱

غرق دو جوان در رودخانه مرزی سردشت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  سرهنگ وحید قویدل فرمانده هنگ مرزی سردشت گفت: دو نفر جوان سردشتی در حدود ۳۰ و ۳۳ ساله به صورت غیر مجاز در حال گذر از مناطق کوهستانی و اطراف رودخانه قاسم رش این شهرستان بودند که به علت بارش برف و مه آلود بودن منطقه، در آب رودخانه مرزی سقوط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به اینکه رودخانه مرزی عمق ۷۰ متری داشته و شدت سرعت آب نیز در آن قابل توجه بود، این امر سبب شد تا امکان نجات این دو جوان وجود نداشته باشد.

سرهنگ قویدل تصریح کرد: ماموران هنگ مرزی سردشت پس از اطلاع مردمی بلافاصله با وجود بارش برف و مه آلود بودن هوا، به منطقه اعزام و اجساد این دو عابر غیر مجاز را پیدا کرده و به خانواده‌هایشان تحویل دادند.

سردشت در جنوب استان آذربایجان‌غربی قرار دارد و یکی از شهرستان‌های مرزی و همسایه با عراق است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رودخانه مرزی سردشت مرزبانی غرق شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی ملک زاده بافقی گفت: با توجه به هشدار نارنجی و همچنین بارش‌های زیاد و اینکه احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در اکثر شهرستان‌های استان پیش بینی شده هشدارهای لازم داده شده و از همه دستگاه‌های اجرایی درخواست کردیم با آمادگی کامل انجام وظیفه کنند.

وی افزود: همچنین به همه شهروندان به خصوص ساکنان مناطق ییلاقی و کوهپایه ای استان نیز در خصوص جاری شدن روان آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داده می‌شود تا از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

ملک زاده اظهار داشت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان باید همه ادارات خدمات رسان و همچنین دستگاه‌های اجرایی آمادگی صد در صدی را داشته باشند و هیچگونه کوتاهی و اهمال در این زمینه پذیرفتنی نیست چون با جان و مال مردم در ارتباط است.

اداره کل هواشناسی استان یزد، هشدار سطح نارنجی برای سه روز آینده صادر کرده و از بارش‌های سنگین باران و آبگرفتگی معابر، تگرک و تندباد و حتی شکستن درختان خبر داده است.

کد خبر 6085541

دیگر خبرها

  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • هشدار‌های سیل را جدی بگیرید
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • هشدار نارنجی و تشدید بارندگی در استان یزد
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد جوان ۲۸ ساله در رودخانه کاجو سیستان و بلوچستان کشف شد
  • پیدا شدن پیکر بی جان ۲ جوان غرق شده در رودخانه کاجو قصرقند
  • پیدا شدن پیکر بی جان دو جوان غرق شده در رودخانه کاجو