Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول جهادسازندگی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور مسئولان استانی در سی‌سخت گفت: متاسفانه امکانات به صورت کامل در اختیار مردم قرار نگرفته و این موضوع شاید به خاطر تقسیم ناعادلانه اقلام باشد.

عباسیان، مسئول جهادسازندگی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با وقوع زلزله در منطقه سی‌سخت در ساعات اولیه به منظور خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان، نیرو‌های و جهادی عازم منطقه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسیان مطرح کرد: در چند روز اخیر پس لرزه‌هایی در سی‌سخت رخ داده است که در این راستا، با اعزام نیرو‌های جهادی بسیج دانشجویی و سپاه استان رزمایشی برای تخریب خانه‌های که احتمال ریزش مجدد را دارد انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

استقرار کاروان سلامت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مناطق زلزله‌زده سی‌سخت تلاش بی‌وقفه جهادگران در مناطق زلزله‌زده کهگیلویه و بویر‌احمد / توزیع اقلام غذایی و اضطراری بین زلزله‌زدگان جهادگران استان‌های مختلف در مرحله بازسازی منازل آسیب‌دیده کهگیلویه و بویراحمد کمک خواهند کرد


مسئول جهادسازندگی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به بیش از ۸۰۰ منزل مسکونی در منطقه سی‌سخت به دلیل زلزله آسیب جدی وارد شده است و احتمال ریزش مجدد منازل وجود دارد که با کمک نیرو‌های جهادی بسیج و سپاه این گونه منازل تخریب خواهند شد.


وی افزود: شهرستان سی‌سخت منطقه محرومی است و مسئولان استان برای بررسی و سرکشی به این منطقه می‌آیند، اما کاری پیش نمی‌رود و امکانات به صورت کامل در اختیار مردم قرار نگرفته است و این موضوع شاید به خاطر تقسیم ناعادلانه اقلام بین مردم مناطق زلزله زده باشد.


عباسیان خاطرنشان کرد: با وقوع زلزله نیرو‌های جهادی از شهر‌های اطرف برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده سی‌سخت اعزام شدند، مثلا نیرو‌های جهادی اصفهان با احداث آشپزخانه‌ای با توزیع غذا بین مردم به ما در این زمینه یاری کردند.


مسئول جهادسازندگی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مراحل تخریب خانه‌های آسیب دیده در اثر زلزله بیان کرد: در مرحله اول ما به نیرو‌های جهادی برای خالی کردن وسایل منازل احتیاج داشتیم و این کار در حال انجام است.


وی گفت: در مرحله بعدی تخریب خانه‌های آسیب دیده با لودر است و بعد از آن شروع به ساخت این منازل، البته این برنامه‌ای است که قرار انجام شود و تا کنون اقداماتی در این زمینه صورت نگرفته است.

عباسیان ادامه داد: این موارد که عنوان شد از سوی بسیج دانشجویی و سپاه استان قرار است انجام شود و تاکنون از سوی مسئولین اقداماتی در این زمینه صورت نگرفته است.

مسئول جهادسازندگی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم زلزله زده سی‌سخت بیشتر به چادر، وسائل گرمایشی و پوشاک گرم نیاز دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مناطق زلزله زده سی سخت مناطق محروم زلزله سی سخت زلزله زده سی سخت مناطق زلزله زده نیرو های جهادی آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج / قاتل متواری شد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، عصر امروز _پنجشنبه، نهم فروردین_ هنگام تشییع فردی در قبرستان شرف‌آباد یاسوج طی یک درگیری مسلحانه دو نفر کشته شدند.

قاتل یا قاتلان با اسلحه کلاشینکف به سمت حاضرین در این مراسم تشییع شلیک کردند که منجر به مرگ دو نفر شده و گفته می‌شود این حادثه مجروح نیز داشته است.

سید جواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأیید این موضوع، گفت: قاتل این درگیری متواری است و تلاش برای دستگیری آن ادامه دارد.

وی با تشریح جزئیات این حادثه، افزود: در گذشته در یک درگیری یک فرد به قتل رسیده بود که قاتل آن به قصاص نفس محکوم و حکم آن اجرا شد و امروز بستگان قاتل اعدام شده دست به این اقدام زده و دو نفر از بستگان مقتول گذشته را به قتل رساندند.

کد خبر 740046

دیگر خبرها

  • قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج / قاتل متواری شد
  • انتقاد یک فعال رسانه‌ای اصولگرا به زاکانی/ ۶ مسجد و حسینیه در اطراف پارک قیطریه/ شهرداری با بسیج دانشجویی+ نقشه منطقه
  • ۱۰ اردیبهشت ، زمان رسمی کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۰ اردیبهشت ، زمان رسمی کوچ عشایر به مناطق ییلاقی استان
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده استان
  • خسارت سیل به زیرساخت های کهگیلویه و بویراحمد/ رانش در برخی مناطق
  • خسارت سیلاب به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حال برآورد است