Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمود قاسم نژاد شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اعمال تصمیمات سختگیرانه ترددی در شهرهای کرونایی، اظهار کرد: همچنان تابع سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در نحوه و میزان ترددها هستیم.

جانشین رییس ستاد مدیریت کرونا در گیلان با اشاره به در پیش بودن تعطیلات آخر هفته و تعطیلات نوروز، گفت: قرارگاه عملیاتی مدیریت کرونا موظف به تهیه دستورالعمل‌های مناسب برای سفرها و تعطیلات پیش رو شده که این دستورات از هفته آینده ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت به برگزاری آزمون استخدامی اقدام کنند.

قاسم نژاد با بیان اینکه سه استان شمالی یعنی گیلان، مازندران و گلستان طبق ستاد اعلام ستاد ملی کرونا، محدودیت تردد خواهند داشت، افزود: این محدودیت تردد برای شهرهای مسافر پذیر زرد نیز اعمال می‌شود.

جانشین رییس ستاد مدیریت کرونا در گیلان با تاکید بر اینکه ورود به شهرهای شمالی محدودیت دارد، بیان کرد: زمان اجرای تردد شبانه در شهرها نیز از ۹ شب تا ۳ بامداد است.

پربیننده ترین آخرین توضیحات وزیر آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس شرط سفر در نوروز اعلام شد اولین واکنش به ماجرای حدادعادل و دست‌بوسی فرح +عکس آخرین وضعیت استخدام ۸۸هزار نفر در آموزش و پرورش محدودیت‌های ترددی جدید برای نوروز

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محدودیت تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ این محدودیت به علت عملیات روکش آسفالت در باند جنوبی و شمالی آزادراه قزوین-کرج و اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت توپکا در باند شمالی آزاد راه اعمال می شود.

 

بازه زمانی عملیات: از تاریخ ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳

روز‌های شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶ 

روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰

روز‌های چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ 

روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی هستند. 

 موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر ۱۰ الی ۵۶ باند جنوبی آزادراه قزوین -کرج  و از کیلومتر ۲۲ الی ۵۵ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین و از کیلومتر ۱۰ الی ۲۴ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پل حصارک) است.

 

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است