Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:41:37 GMT

کلاس های تلفیقی حضوری-مجازی راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۳۲۱۹

کلاس های تلفیقی حضوری-مجازی راه اندازی شد

شجاع احمدوند در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دانشجویان از شیوه آموزش مجازی خسته شده‌اند، گفت: در همین زمینه در ترم اخیر به اساتید توصیه کردیم با وب کم های روشن یا با ارائه پاورپوینت و ویدئو کلاس‌هایشان را ارائه دهند اما هنوز هستند تعدادی از اساتید که از طریق صوت کلاس برگزار می‌کنند و به این دلیل که دانشجو استاد را نمی بیند، این فضا برای او کسل کننده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعی اینترنت در کلاس‌های مجازی کاهش یافت

استاد علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی در ادامه افزود: اگر در ترم قبل ۲۰ یا ۳۰ درصد با قطعی اینترنت و قطعی سامانه مواجه می‌شدیم خوشبختانه در ترم اخیر قطعی‌ها به زیر ۵ درصد رسید که بخش عمده‌ای از آن هم به دلیل مشکلات زیرساختی و اینترنت بود.

کلاس‌های «دوگان» در ۳ دانشکده راه اندازی شد / ‏تلفیق آموزش حضوری و مجازی

احمدوند همچنین از راه اندازی کلاس‌های «دوگان» در برخی دانشکده‌های این دانشکده خبر داد و گفت: این کلاس‌ها به این صورت است که استاد به همراه ۷-۸ دانشجو به صورت حضوری در کلاس درس حاضر می‌شود و در این کلاس یک تخته هوشمند وجود دارد و سایر دانشجویان به صورت مجازی می‌توانند تصویر کامل کلاس را ببینند و این شیوه حسِ در کلاس بودن را به دانشجویان می‌دهد.

معاون آموزشی دانشگاه علامه گفت: فعلاً در ۳ دانشکده حقوق و علوم سیاسی، مدیریت و حسابداری، تربیت بدنی و همچنین مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان کلاس‌های دوگان راه اندازی شده است.

احمدوند ادامه داد: راه اندازی هر یک از کلاس‌های دوگان حدود ۲۰۰-۳۰۰ میلیون تومان هزینه دارد اما با این حال اگر بودجه مورد نظر تخصیص یابد در سایر دانشکده‌های دانشگاه نیز راه اندازی خواهد شد.

کد خبر 5153141 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی آموزش مجازی اینترنت دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان دانشگاه ها دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه تربیت مدرس وام دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی آموزش مجازی دانشگاه تهران دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شورای عالی انقلاب فرهنگی سازمان سنجش راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، راضیه عظیمی‌فر افزود: ثبت‌نام از امروز آغاز شده و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد، این پذیرش در سطوح ۲، ۳ و ۴ انجام می‌شود.

او تصریح کرد: حوزه علمیه خواهران از بین بانوان علاقمند با مدرک دیپلم و بالاتر، در سطح ۲ معادل کارشناسی، سطح ۳ معادل کارشناسی ارشد و سطح ۴ معادل مقطع دکتری طلبه می‌پذیرد که ظرفیت پذیرش ۳۰۰ نفر است.

معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه به‌صورت حضوری به محل مدارس سراسر استان مراجعه کرده و یا در وبگاه اینترنتی www.whc.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

راضیه عظیمی‌فر با اشاره به اینکه آزمون به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، افزود: آزمون شرکت‌کنندگان ۳۱ تیرماه سال‌جاری برگزار می‌شود و سپس پذیرفته شدگان با انجام مصاحبه و تأیید به عنوان طلبه پذیرفته می‌شوند.

او تعداد کل طلبه‌های خانم در سطوح مختلف را ۹۰۴ نفر اعلام کرد و تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲ مدرسه در استان ویژه بانوان فعال است.

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • استعلام و پرداخت قبض برق در یک چشم برهم‌زدن
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • داستان غمگین اینترنت؛ از شایعه تا واقعیت قطعی اینترنت و فیلترینگ
  • آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • راه‌اندازی ۳ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • نباید از اجرای برنامه ترکیبی و تلفیقی دهه کرامت غافل شد
  • معرفی دوره MBA دانشگاه تهران و لینک ثبت نام
  • راه‌اندازی مرکز توانبخشی اعصاب
  • نوزدهمین جلسه حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله