Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@16:12:14 GMT

40 هزار یورو؛ دیرکرد طلب بودیمیر

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۳۴۶۴

40 هزار یورو؛ دیرکرد طلب بودیمیر

باشگاه پرسپولیس در تلاش برای پرداخت دیرکرد دستمزد بودیمیر است؛ بازیکنی که با شکایت به فیفا موجب بسته شدن پنجره تیم پرسپولیس شده است. 

به گزارش "ورزش سه"، مطالبات اصلی این بازیکن پرداخت شده است اما فیفا باشگاه را موظف کرده غرامت دیرکرد دستمزد این بازیکن را هم به او پرداخت کند که این عدد 40 هزار یورو تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنطور که ابراهیم شکوری وعده داده است این پول ظرف امروز و فردا به حساب این بازیکن واریز می شود. 

 

نکته جالب در پرونده های مالی که از سوی فیفا بررسی می شود تعیین غرامت برای تاخیر در پرداخت دستمزدهاست در حالی که در ایران کمیته تعیین وضعیت چنین احکامی را صادر نمی کند. برخی از باشگاه ها پرداخت طلب بازیکن و مربی را مشمول زمان می کنند تا در فرصت رسیدگی به پرونده بقیه هزینه های جاری را تامین کنند اما اگر کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال همانند فیفا رفتار کند شاید خیلی از پرونده ها در همان شروع شکل گیری حل و فصل شود. 

 

از 2 تا 28 اسفند ماه تیم های حاضر در لیگ برتر می توانند 6 بازیکن از لیست خارج و 6 بازیکن جدید بخدمت بگیرند. باشگاه پرسپولیس وعده داده در فرصت باقی مانده تا جابجایی بازیکن حکم فیفا را برای انجام این کار خواهد گرفت. پرسپولیس در بازی پایانی با برتری 5 بر صفر در برابر گل گهر دور رفت را با قهرمانی پشت سر گذاشت.

ماریو بودیمیر پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماریو بودیمیر پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۳۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق بارسا متهم به تخریب عمارت 18 میلیون یورویی!

به گزارش "ورزش سه"، آردا توران متهم شده که یک عمارت به ارزش 18 میلیون یورو خسارت وارد کرده است. این عمارت دارای 7 اتاق خواب، 9 حمام، یک اتاق نشیمن به مساحت 100 متر مربع، یک اتاق سینمای عایق صدا، یک اتاق گلف مجازی، یک گاراژ با ظرفیت هشت ماشین در بارسلونا بود. توران در مدت زمانی که بازیکن بارسا بود در این ملک سکونت داشت.

مالک این عمارت شکایتی را علیه بازیکن سابق بارسلونا تنظیم کرده که هنوز در دادگستری اسپانیا ادامه دارد. سرمربی فعلی تیم ترکیه ای یوپ اسپور بین سال‌های 2015 تا 2020 بازیکن بارسلونا بود که در سال 2018 به تیم استانبول باشاک‌شهیر منتقل شد.

به نقل از ال پریودیکو دِاسپانیا، این بازیکن سابق در این عمارت حدود 230 هزار یورو خسارت به جا گذاشته است. آن‌ها به وسایل این ملک آسیب زده و موجب این خسارت سنگین شده‌اند.

مالک این عمارت به رسانه اسپانیایی گفته است:"وقتی آردا و دوستانش در این ملک فوتبال تماشا می کردند و یک تیم گل می‌خورد، بسته به اینکه چه تیمی این گل را دریافت می‌کرد، ریموت کنترل تلویزیون را که 1000 یورو ارزش داشت را به داخل استخر می‌انداختند. فکر می‌کنم او حدود 10 تا 15 ریموت را به استخر پرتاب کرده بود. در یک مورد دیده شده بود که سیگار را روی مبل رها کرده و موجب سوختن آن شدند."

توران که دوران درخشانی در بارسلونا نداشت و حواشی او موجب شد به ترکیه برود در فوتبال این کشور هم جنجال‌ساز شده بود. او با یک خبرنگار پس از میهمانی شبانه درگیر شده بود و همچنین یک مرتبه با یک خواننده مطرح درگیر شده و روی او اسلحه کشیده بود!

دیگر خبرها

  • پنالتی عجیبی که "بودیمیر" بازیکن اوساسونا در دقیقه ۹۷ خراب کرد (فیلم)
  • شکایت دو برزیلی از مس رفسنجان به فیفا!
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا/دوباره پنجره بسته می‌شود؟
  • فیفا آنقدر فاسد بود که می‌شد جام جهانی را خرید!‏
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا
  • ستاره سابق بارسا متهم به تخریب عمارت 18 میلیون یورویی!
  • پرداخت ۷۱ میلیون یورو ارز مسافرتی به مسافران
  • الاتحاد آماده پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو برای یک ستاره
  • الاتحاد آماده پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو برای جذب دی‌بروینه!
  • باارزش‌ترین بازیکنان بالای 30 سال حال حاضر فوتبال جهان / شاهزاده هری در صدر