Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:44:00 GMT

ورود سامانه بارشی جدید به کرمانشاه از اواخر هفته

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۳۵۰۴

ورود سامانه بارشی جدید به کرمانشاه از اواخر هفته

محمد خسروی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، هوای استان کرمانشاه تا اواسط روز پنجشنبه هفته جاری صاف و بارشی پیش بینی نمی‌شود.

وی با اشاره ورود سامانه بارشی جدید در پایان هفته افزود: موج بارشی جدید از اواخر وقت پنج شنبه تا اوایل هفته آینده جو منطقه را متأثر کرده و سبب بارش باران در استان کرمانشاه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: دمای هوا تا اواخر هفته افزایش خواهد یافت و مجدداً با شروع فعالیت سامانه بارشی روند کاهشی پیدا خواهد کرد.

خسروی با بیان چند توصیه کشاورزی خاطر نشان کرد: اجرای عملیات هرس در باغات میوه به عنوان آخرین فرصت باقیمانده و در گلخانه‌های میوه و گل‌های شاخه بریده کنترل فاکتورهای دما و تهویه و سرکشی‌های شبانه توصیه می‌شود.

وی ادامه داد: پس از مهیا شدن شرایط خاک و مزرعه مبارزه شیمیایی با علف‌های هرز مزارع گندم و جو در مناطق گرمسیر به کشاورزان توصیه می‌شود.

کد خبر 5153150

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سازمان هواشناسی پیش بینی وضعیت هوا ویروس کرونا زلزله کرمانشاه سی سخت بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل مشهد زمین لرزه شهرستان کرج شیراز شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مرادی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد با عبور سامانه بارشی و افزایش پایداری جو آسمان استان از امروز پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده عمدتا صاف تا کمی ابری گاهی به خصوص در ساعات بعدازظهر همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. 
او ادامه داد: بررسی آخرین خروجی الگوهای پیش بینی حاکی از ورود سامانه بارشی جدید از روز سه شنبه به کشور است که در صورت عدم تغییر در الگوی پیش‌بینی‌ها از روز چهارشنبه استان مرکزی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

دیگر خبرها

  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز پنجشنبه