Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرزاپور گفت: من در سه مقطع در زمانی که آقای علی پروین، افشین قطبی و حمید استیلی در پرسپولیس بودند پیشنهاد جدی برای پیوستن به این تیم را داشتم اما تحت قرارداد باشگاه بودم و به من رضایتنامه ندادند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابراهیم میرزاپور که فصل قبل مربی دروازه‌بان‌های تیم پیکان بود همراه با عبدالله ویسی به تیم خیبر خرم‌آباد رفته است و در زادگاهش مشغول فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنگربان اسبق تیم ملی درباره کیفیت دروازه‌بان‌های لیگ برتر گفت:

عملکرد دروازه‌بان‌ها مثل سایر بازیکنان در پست‌های مختلف دارای نوسان بوده است ولی به دلیل اهمیت و حساسیت این پست کوچک‌ترین اشتباه بازتاب زیادی پیدا می‌کند. یکی از شاخصه‌های مهم برای ثبات و عملکرد مفید و موفق برای دروازه‌بان‌ها تمرکز بالای آنهاست که با توجه به شرایط اقتصادی اکثر باشگاه‌ها و مشکلات روزمره زندگی داشتن تمرکز بالا کمی سخت شده است.

میرزاپور که در بازی گرامیدشت مهرداد میناوند و علی انصاریان دروازه‌بان تیم منتخب پرسپولیس و استقلال بود در خصوص شرکت در این مسابقه و خاطراتش از آنها گفت:

زمانی که از من دعوت شد در بازی گرامیداشت این دو دوست عزیز شرکت کنم بدون تعلل استقبال کردم. من رابطه خوبی با همه همدوره‌های خودم دارم و سال‌های زیادی را با مهرداد میناوند سپری کرده‌ام؛ او بسیار خوش‌قلب و شوخ‌طبع بود و هر دفعه مرا می‌دید اتفاق و اشتباه مرا در بازی تیم ملی برابر عراق سوژه می‌کرد و می‌گفت ابراهیم یک چاه نفت در استادیوم عراق ایجاد کرد. در یک مسابقه برای شروع مجدد وقتی خواستم شوت بزنم پایم در زمین‌ گیر کرد و توپ را لو دادم. اشاره مهرداد به این بود که شوت من و کنده شدن چمن زمین استادیوم همانا و ایجاد یک چاه نفت در زمین فوتبال همان. نوعی شوخی برای دورهمی‌های‌مان بود. با علی انصاریان هم در تیم استیل‌آذین همبازی بودم؛ او هم شوخ و خوش‌خنده بود. فقط می‌توانم بگویم رفتن این دو عزیز هنوز هم باورکردنی نیست.

میرزاپور درباره اینکه آیا دوست داشت در یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال بازی می‌کرد؟ گفت:

بازیکنانی که الان در پرسپولیس و استقلال حضور دارند باید قدرشناس و شاکر پروردگار باشند. شاید یکی از حسرت‌های من به رغم تعداد بازی‌های ملی، حضور در جام جهانی، جام ملت‌های آسیا و تورنمنت‌های بین‌المللی دیگر و عدم بازی در پرسپولیس و استقلال بوده باشد. البته من در سه مقطع در زمانی که آقای علی پروین، افشین قطبی و حمید استیلی در پرسپولیس بودند پیشنهاد جدی برای پیوستن به این تیم را داشتم اما تحت قرارداد باشگاه بودم و به من رضایتنامه ندادند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: افشین قطبی حمید استیلی ابراهیم میرزاپور افشین قطبی حمید استیلی علی پروین دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفیعی 140 برابر ارزان‌تر از رادوشوویچ!

به گزارش ورزش سه و به نقل از همشهری، می‌گویند ارزش قرارداد امیررضا رفیعی با پرسپولیس 500‌ میلیون تومان است؛ رقمی که اگر درست باشد فاصله بعیدی با یک‌میلیون یورو دارد؛ یعنی تقریبا 140‌ برابر کمتر است. گلر جوان و 22‌ ساله قرمزها، امسال در پی برخی اتفاقات غیرمنتظره توانست به ترکیب اصلی سرخپوشان برسد و تا اینجا در 4‌مسابقه برای سرخ‌ها به میدان برود. او بار اول در بازی با ذوب‌آهن به ترکیب اصلی رسید.

محرومیت علیرضا بیرانوند از دیدار با ذوب‌آهن منجر به حضور رفیعی در سنگر سرخ‌ها شد. او در روزی که با فشار آنچنانی مواجه نشد، فولادشهر را با کلین‌شیت ترک کرد تا مختصر امیدی در دل هواداران به‌وجود بیاورد. اتفاق بزرگ‌تر اما بعد از تعطیلات نوروزی رخ داد؛ زمانی که با بازگشت علیرضا بیرانوند از اردوی تیم ملی، روشن شد او دچار مصدومیت شده و باید دستش را گچ بگیرد. اینجا دیگر بحث یک بازی نبود و رفیعی در چند مسابقه سرنوشت‌ساز درون دروازه قرار می‌گرفت. امروز بعد از 3‌ بازی می‌توان گفت او تا حدودی نمره قبولی گرفته است.

رفیعی به‌ترتیب برابر گل‌گهر، ملوان و نفت آبادان موفق به بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش شد. او برابر ملوان 2‌مهار خوب داشت و در مجموع در تمامی این مسابقات نشان داده روی خروج‌ها و دفع ضربات ساده هم از اعتمادبه‌نفس قابل‌قبولی برخوردار است.

به همین راحتی، پرسپولیس در پست دروازه‌بانی صاحب یک گلر ذخیره مطمئن و ارزان شده که از نساجی به این تیم آمده و حالا به نخستین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر تبدیل شده که در 4‌ مسابقه نخستش کلین‌شیت می‌کند. جالب است که او با این آمار، با تعداد کلین‌شیت‌های پیام نیازمند در این فصل مساوی شد. حالا مقایسه کنید با بوژیدار رادوشوویچ که بابت ایفای همین نقش در پرسپولیس، آن همه هزینه روی دست باشگاه گذاشت. گلر کروات از صدقه سر قرارداد حیرت‌انگیزی که محمدحسن انصاری‌فرد با او بسته بود، در خانه نشست و چیزی حدود یک میلیون یورو از پرسپولیس پول گرفت.

دیگر خبرها

  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • یک لشکر گلر پشت سر رفیعی
  • رفیعی 140 برابر ارزان‌تر از رادوشوویچ!
  • افشاگری از برنامه افغان‌ها برای خرید ملک در ایران
  • سایه ترس روی دروازه بان تیم ملی در پرسپولیس افتاد
  • افزایش ۳برابر قرارداد اوسمار! بازی دلالان در پرسپولیس
  • بیرانوند به بازی حساس پرسپولیس می رسد