Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای بهبود سطح کیفی معابر شهرقدس و تسهیل در تردد شهروندان گرامی، عملیات روکش آسفالت کوچه لاله یکم واقع در بلوار امامزاده توسط معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری قدس هم اکنون در مرحله اجراست.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ شهرداری قدس پیوسته و بدون توقف پروژه‌های مختلفی را جهت اجرا در نقاط مختلف شهر با اولویت نقاط کمتر برخوردار در دست اقدام دارد که در این میان به موضوعات اجرای پروژه‌های عمرانی، آسفالت‌ریزی و ترمیم آسفالت در معابر، پیاده‌رو‌سازی و جدولگذاری در معابر و شریان‌های اصلی شهر به شکل ویژه‌ای توجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا عملیات زیرسازی و روکش آسفالت کوچه لاله یکم در بلوار امامزاده اجرایی شده و این موضوع جهت اجرا در سایر موقعیت‌های مدنظر نیز طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است؛ بهسازی کوچه ها و خیابان ها در قالب "طرح جامع ساماندهی معابر" به صورت پایدار در دستور کار شهرداری قدس قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر مرکزی تبریز

شهردار منطقه هشت تبریز از توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت، طی سال ۱۴۰۲ در معابر مرکزی شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حسین منیری فر صبح امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ با بیان این مطلب اظهار کرد: طی سال گذشته، به رغم تنگناهای مالی و افزایش قیمت قیر، برنامه آسفالت‌ریزی معابر و محلات در دستور کار قرار گرفت و بر این اساس، طی سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی سطح حوزه توزیع و اجرا شده است.

وی آسفالت‌ریزی را یکی از مهم‌ترین ضرورت‌های کاری منطقه خواند و افزود: ویژگی مهم آسفالت‌ریزی‌های انجام یافته منطقه هشت، اولویت دهی به معابری با نیاز آسفالت بالا بوده است.

شهردار منطقه هشت تبریز با اشاره به اینکه استاندارد آسفالت، در برنامه‌های آسفالت‌ریزی منطقه مورد تاکید است، خاطرنشان کرد: تحکیم بستر محلات و مسیرهای سطح حوزه جز اولویت‌های اجرایی است و تا اصلاح تمامی معابر، ادامه خواهد داشت.

منیری فر در خصوص جزئیات آسفالت‌ریزی ۱۴ هزار تنی شهرداری منطقه هشت تبریز طی سال گذشته گفت: از این میزان، چهار هزار تن برای آسفالت اساسی معابر و ۱۰ هزار تن برای لکه‌گیری آسفالت معابر استفاده شده است.

کد خبر 739688

دیگر خبرها

  • آسفالت بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع از معابر شهر یزد
  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • هدف‌گذاری اجرای ۲ میلیون مترمربع آسفالت در معابر سنندج
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر مرکزی تبریز
  • انجام بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر یزد
  • آسفالت معابر فرعی پر‌تردد در دستور کار شهرداری کرمان
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • برخورداری ۳۲۹ روستای استان گلستان از نعمت آسفالت
  • داستان تکراری وضعیت نامناسب معابر؛ این بار در کوچه‌های کرونی
  • داستان تکراری وضعیت بد آسفالت؛ این بار در کوچه‌های کرونی