Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@15:38:16 GMT

بمب نقل و انتقالات در کدام باشگاه می‌ترکد؟

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۳۹۴۶

با درخواست محمود فکری، سرمربی آبی‌پوشان قرار است تیم فوتبال استقلال تهران در فصل نقل و انتقالات زمستانی تقویت شود و در همین راستا براساس شنیده‌های خبرگزاری برنا، نام دو ستاره لیگ برتری در لیست خرید زمستانی این تیم دیده می‌شوند.

سعید واسعی هافبک تراکتور تبریز و امین قاسمی‌نژاد مهاجم تیم شهرخودرو مشهد گزینه‌هایی هستند که استقلالی‌ها تلاش می‌کنند آنها را به تهران بیاورند تا در نیم فصل دوم با پیراهن آبی استقلال به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هر دو بازیکن تحت قرارداد با تیم‌هایشان هستند و حضور آنها در استقلال منوط به کسب رضایت‌نامه از باشگاه‌های تراکتور و شهر خودرو است.

فارس نیز از ارسال نامه رسمی باشگاه استقلال به باشگاه سپاهان برای جذب مهدی کیانی خبر داده است.

همچنین سیاوش یزدانی بالاخره با مددی دیدار و گفت و گو کرد و در نهایت با توجه به پرداخت مطالبات وی جدایی این بازیکن از جمع آبی پوشان در نیم فصل منتفی و وی تا آخر فصل در این تیم ماندنی شد.

سرنوشت دو لژیونر در لیست خرید پرسپولیس

مهر نیز نوشت: یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس شهریار مغانلو و ایمان سلیمی را به عنوان دو لژیونر در لیست خرید زمستانی خود قرار داد تا جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه وارد مذاکره با آنها شود.

مغانلو به دلیل مخالفت باشگاه سانتاکلارا با جدایی قطعی خود و درخواست ۷۰ هزار دلاری این باشگاه پرتغالی برای صدور رضایتنامه قرضی او و همچنین خواسته سه میلیارد تومانی‌اش از لیست پرسپولیس برای جذب در زمستان سال جاری خارج شد.

سمیعی و یحیی گل محمدی پس از دریافت پیشنهاد این بازیکن و باشگاه فعلی‌اش مخالفت خود را با این شرایط اعلام کردند تا پرونده این بازیکن برای حضور در جمع سرخپوشان پایتخت بسته شود.

ایمان سلیمی مدافع «سِرِد» اسلواکی نیز که با شکایت باشگاه تراکتور تبریز بابت انتقال غیر قانونی اش روبرو شده است به دلیل بندهایی که در قراردادش موجود است نمی‌تواند به پرسپولیس بیاید تا حضور او نیز در جمع شاگردان یحیی گل محمدی در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا منتفی شود.

از این رو حضور دو بازیکن لژیونر در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر منتفی شد تا باشگاه پرسپولیس سراغ سایر گزینه‌های مدنظر یحیی گل محمدی برود.

هواداران سپاهان منتظر ترکیدن بمب باشند؟!

ورزش سه نیز نوشته است: سپاهان یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ بیستم به شمار می رود و اگرچه محرم نویدکیا تمایلی به ایجاد تغییر در بازیکنان خود ندارد، حضور احسان حاج صفی می‌تواند قدرت بسیار زیادی را به تیمش برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات و رقابت با مدعیان و به خصوص پرسپولیس ایجاد کند.

یکی از بازیکنانی که سپاهان همواره شرایط او را زیر نظر داشته، احسان حاج صفی بوده و حالا در شرایطی که نیم فصل دیگر از قرارداد این بازیکن ملی پوش با باشگاه تراکتور باقی مانده، مدیران باشگاه اصفهانی امیدوارند رضایت باشگاه تراکتور را برای جذب این بازیکن جلب کنند.

در همین زمینه علیرضا مرزبان در گفتگویی که به نظر می رسد به تازگی ضبط شده، در مورد جذب احسان حاج صفی اینطور به یکی از هواداران تیم توضیح داده است:« تا پس فردا این مسئله صد در صد خواهد شد. بازیکنان خیلی خیلی خوبی را جذب می کنیم؛ نگران نباشید.» 

این حرف های کوتاه مرزبان خوشحالی مفرطی میان هواداران سپاهان ایجاد کرده و آنها امیدوارند کاپیتان محبوبشان را بار دیگر در جمع طلایی پوشان ببینند.

 البته که نظر رسول خطیبی سرمربی جدید تراکتور در این موضوع و انتقال حاج صفی بسیار تاثیرگذار خواهد بود و همچنان باید منتظر ماند و دید که آیا محمدرضا ساکت می تواند بار دیگر احسان را به اصفهان بازگرداند و بمب نقل و انتقالات نیم فصل را به نام خودش کند یا این بازیکن همچنان در اردوی تراکتوری ها باقی خواهد ماند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس بمب نقل و انتقالات یحیی گل محمدی حاج صفی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان

مسولان در اداره خط آهن افغانستان می گویند که در دو هفته گذشته از طریق خطوط آهن افغانستان (۱۵۱۴۹۵) تُن متریک انتقالات صورت گرفته است.

این اداره بانشر این خبر نگاشته است: از این میان (۱۱۳۲۷۱) تُن از طریق خط آهن حیرتان، (۱۹۵۲۳) تُن از طریق خط آهن آقینه و (۱۸۷۰۱) تُن، از طریق خط آهن تورغندی ترانزیت شده است.

به گفته این اداره این انتقالات شامل اموال نفتی، غیر نفتی و سایر مواد می‌شود که به افغانستان وارد و صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • چهار ستاره ملی‌پوش در قلاب تراکتور!
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • کدام‌یک قهرمان لیگ می‌شود؛ استقلال یا پرسپولیس؟
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی