Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@20:16:31 GMT

راه اندازی قرارگاه جهاد هنری جشنواره دانشجویی ققنوس

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۴۰۱۵

راه اندازی قرارگاه جهاد هنری جشنواره دانشجویی ققنوس

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، مهرداد توکلی مدیر هنری و رسانه ای سازمان بسیج دانشجویی گفت: از جمله رسالت های اصلی و بسیار مهم سازمان بسیج دانشجویی تاکید بر مساله محوری و نقش آفرینی تخصصی توسط، دانشجویان و دانش آموختگان سراسر کشور است.

مدیر هنری و رسانه ای سازمان بسیج دانشجویی کشور همچنین از شناسایی مسائل کشور در همه حوزه های فرهنگی، هنری، رسانه ای، اجتماعی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. توسط  دانشجویان و سازمان بسیج دانشجویی خبر داد و گفت: برای تحقق این مهم نیاز است  گام هایی برداشته شود که شناسایی مسائل، شناخت نقاط ضعف و قوت مسائل، نقش آفرینی و پیشنهادات به ارگانها و سازمان‌های مرتبط از جمله گام های اساسی، تعریف شده توسط سازمان بسیج دانشجویی کشور  است.

مسئول جشنواره های هنری دانشجویی ققنوس سراسر کشور همچنین ضمن تاکید بر پرورش و تربیت دانشجوی، متعهد و متخصص در حوزه فرهنگی هنری رسالت های، اصلی این جشنواره را تشریح و افزود: استعدادیابی هنری، ساماندهی هنرمندان، شبکه سازی در قالب انجمن های استانی و ملی، توانمند سازی، کادرسازی، الگو سازی و تولید آثار فاخر و ارزشی و نهایتا پرورش دانشجوی هنرمند متعهد  و متخصص از جمله هدف ها و رسالت های اصلی قرارگاه جهاد هنری و رسانه جشنواره ققنوس و حوزه مدیریت هنری و رسانه ای سازمان بسیج دانشجویی کشور است.

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی نامه ای از مسیح مقدس ( ع ) به شارلی فرانسه افزود: طرح راه‌اندازی قرارگاه جهاد هنری از سال 98 برنامه ریزی و محتوای این طرح با همکاری برگزیدگان جشنواره ققنوس سراسر کشور به مرحله اجرا و تشکیل رسید که امید است این جریان سازی مسئله محوری و نقش آفرینی تخصصی دانشجویان هنرمند مورد تایید مقام معظم رهبری باشد.

توکلی در ادامه گفت: ققنوس اولین جشنواره در بین تمامی جشنواره‌های داخلی و خارجی است که برگزیدگانش را در قالب انجمن ها و هسته های تخصصی هنری دانشجویی در سراسر کشور ساماندهی می کند و پس از توانمند سازی محتوایی و تکنیکی برگزیدگان جشنواره به روستاها و مناطق محروم و ... اعزام می شوند تا جهاد هنری و رسانه ای صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان سازمان بسیج جشنواره بسیج دانشجویی سازمان بسیج دانشجویی هنری و رسانه ای سراسر کشور جهاد هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی معجزه انقلاب اسلامی بود و بررسی تاریخ ایران پیش از قاجار تاکنون نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی نقطه پاسخگویی به استکبار بوده و این موضوع قطعاً شایسته تقدیر است.   علیرضا صفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به حمله نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی معجزه انقلاب اسلامی بوده و بررسی تاریخ ایران پیش از قاجار تاکنون نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی نقطه پاسخگویی به استکبار بوده و این موضوع قطعاً شایسته تقدیر است.   وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری حاج‌قاسم امتی‌ترین چهره و ملی‌ترین چهره کشور است که نشان می‌دهد که مفهوم امت با ملت منافاتی ندارد.   مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران بیان کرد: حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران برخلاف قوانین بین‌المللی بود و پاسخ ایران نیز یک اقدام مشروع در جهت حفظ منافع ملی است و البته باید گفت انتقام از رژیم صهیونیستی باید به نابودی این رژیم منجر شود؛ اما همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمود این یک تنبیه و سیلی به رژیم صهیونیستی بود.   به گفته وی؛ این حمله مقدمه‌ای برای تسریع زوال رژیم صهیونیستی است، طی ۶ ماه اخیر ما شاهد جنایت‌های فراوانی از سوی رژیم صهیونیستی بودیم و هیچ پاسخی نمی‌تواند پاسخ گونه جنایات این رژیم در کشتار بیش از ۳۳ هزار نفر از مردم غزه را بدهد مگر با نابودی این رژیم غاصب.   صفری عنوان کرد: شب حمله ایران به رژیم صهیونیستی یک تجمع دانشجویی و مردمی برگزار شد، با وجود دیروقت بودن زمان حمل، در این تجمع شاهد حضور پرشور مردم بودیم و پس از تجمیع مردم حرکت به سمت سفارت انگلیس را آغاز کردیم دلیل تجمع دانشجویان و مردم در مقابل سفارت انگلیس، حمایت‌های این کشور از رژیم صهیونیستی و وتو قطعنامه‌های در خصوص توقف جنایات رژیم صهیونیستی بود.   مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران بیان کرد: تجمعات فراوانی با حضور دانشجویان و اساتید در ۸ دانشگاه در سطح تهران صورت‌گرفته است و امیدواریم این جریان اجتماعی در راستای حمایت از نظامیان و رزمندگان اسلام ادامه یابد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • راه اندازی اتوبوس‌های برقی تحولی مهم در حمل ونقل شهری کشور است
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • ساخت دستگاه آموزشی الکتروهیدرولیک توسط متخصصان داخلی
  • اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره کتاب سال دانشجویی
  • تجهیز ۱۰ سالن و آماده‌سازی ۳ هزار صندلی تئاتر در فرهنگسرا‌ها
  • جمهوری اسلامی ایران صلح طلب، اما جنگ بلد
  • راه‌اندازی دبیرخانه مالکیت فکری و بورسیه دانشجویی در پارک علم و فناوری البرز
  • برگزاری پویش رسانه ای ققنوس قلم