Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوطلبان آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰ از روز چهارشنبه ششم اسفند ماه می توانند فرم خوداظهاری ابتلا به کرونا را تکمیل کنند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰، صبح روز جمعه مورخ ۱۵ اسفند ماه جاری برگزار می‌شود و کارت شرکت در این آزمون از روز سه‌شنبه ۱۲ اسفند ماه سال ۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

این سازمان به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان آزمون دکتری که مبتلا به کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) با هماهنگی وزارت بهداشت تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها به صورت قطعی تایید شده، لازم است از روز چهارشنبه، ششم تا روز جمعه، هشتم اسفند ماه با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر ابتلا به کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

همه متقاضیان آزمون دکتری لازم است از روز سه‌شنبه، ۱۲ اسفند سال ۹۹ به سامانه خوداظهاری ابتلا به کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند. اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

کد خبر 476728

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آزمون دکتری ۱۴۰۰ فرم خوداظهاری داوطلبان آزمون دکتری ثبت نام داوطلبان آزمون دکتری سازمان سنجش و آموزش کشور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فرم خوداظهاری آزمون دکتری اسفند ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳

اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره ۲) آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ منتشر شد.

به گزارش ایرنا، دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره ۲) آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ از ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ منتشر شده است.

اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ یاد شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون دکتری می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای فوق و مندرجات این اطلاعیه، تا پایان روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌ محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته‌ محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دواطلبان می توانند برای برای مشاهده اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری(ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ اینجا کلیک کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است
  • اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری
  • انتشار اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد