Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:46:21 GMT

فردین خلعتبری مهمان «برخط فرضی» می شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۵۱۸۷

فردین خلعتبری مهمان «برخط فرضی» می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سی و یکمین گفتگوی زنده انجمن سینمای جوانان ایران پیرامون فیلم کوتاه ساعت ۲۱ شامگاه چهارشنبه ۶ اسفند، از طریق صفحه اینستاگرام انجمن برگزار خواهد شد.

عنوان نشست تخصصی این هفته «موسیقی غیر دراماتیک در فیلم کوتاه» است که با حضور فردین خلعتبری و اجرای حافظ آهی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه نشست‌های آموزشی آنلاین انجمن سینمای جوانان ایران با عنوان «برخط فرضی» هر هفته ساعت ۲۱ از طریق صفحه اینستاگرام انجمن به نشانی @iycs.ir برگزار می‌شود.

کد خبر 5153348 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فردین خلعتبری فیلم کوتاه سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر جشنواره موسیقی فجر فیلم کوتاه موسیقی ایرانی کنسرت آنلاین فیلم سینمایی ویروس کرونا تئاتر ایران برنامه تلویزیونی جشنواره فیلم موج کیش شبکه دو سیما جشنواره فیلم رضوی نمایشنامه خوانی شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی اظهار کرد: پرونده‌ای با موضوع اعتراض ثالث به عملیات اجرایی به صورت بر خط به همت معاونت فناوری اطلاعات وبرنامه ریزی دادگستری استان مازندران در شعبه سوم حقوقی دادگستری شهرستان ساری برگزار شد.

پوریانی اظهار کرد: برگزاری دادگاه‌های علنی برخط یکی از گام‌های مهم در راستای اجرای سند تحول قضائی است که به منظور افزایش آگاهی عمومی و ترویج فرهنگ حقوقی، شفاف سازی و آگاهی بخشی به عموم مردم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در دادرسی الکترونیک مشکلات ناشی از مسافت‌های طولانی از بین می‌رود و این امکان برای افراد فراهم می‌شود که از هر منطقه، مکان و هر کشوری در جلسات دادرسی به صورت مجازی و الکترونیک حضور یابند.
وی افزود: تسریع در خدمت رسانی قضائی، صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان ازنتایج برگزاری دادگاه‌های برخط است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در پایان در مورد شیوه مشاهده این دادگاه گفت: علاقه مندان می‌توانند به عنوان مهمان از طریق لینک وارد شده و دادگاه را مشاهده کنند.

کد خبر 6086648

دیگر خبرها

  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد
  • اولین دادگاه برخط در دادگاه بخش قلعه نو در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول