Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@10:49:13 GMT

آتش سوزی مهیب در خیابان شریعتی رشت

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۵۴۹۹

آتش سوزی مهیب در خیابان شریعتی رشت

آتش سوزی مهیب در خیابان شریعتی رشت با تلاش آتش نشانان مهار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ آتش سوزی مهیب خیابان شریعتی رشت در ساعت ۹:۴۳ امروز دوشنبه ۴ اسفند ۹۹ به آتش نشانان اطلاع داده شد.

شهرام مومنی رییس سازمان آتش‌نشانی رشت که در محل حضور داشت از شدت این آتش سوزی گفت و ادامه داد: سریعا ۶۱ آتش نشان بهمراه ۲۱ دستگاه خودروی اطفایی، آبرسان، نردبان،خودروی پشتیبان دستگاه تنفسی به محل حادثه واقع جنب پاساژ پردیس اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آتش از چند طرف در حال گسترش بود، گفت: سریعا در قالب تیم های مهار آتش و نجات نسبت به مهار آتش سوزی و خارج نمودند شهروندان از محل آتش سوزی اقدام شد.

وی با تاکید بر اینکه هم اینک در ساعت ۱۰:۳۰ آتش سوزی مهیب توسط آتش نشانان مهار شد ادامه داد: اطلاعات تکمیلی در زمینه علت،میزان خسارات و تعداد مصدومین احتمالی از طریق روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی رشت ارسال خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی خیابان شریعتی رشت پاساژ پردیس آتش سوزی مهیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۵۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در خودروی سواری

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به مهار آتش‌سوزی خودروی سواری در رشت، گفت: در جریان این حادثه راننده خودرو به شدت مصدوم و دچار سوختگی شد.

شهرام مومنی امروز چهارم اردیبهشت ماه با اشاره به جزییات آتش سوزی در خیابان معلم رشت، اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستورانی واقع در خیابان معلم، ابتدای حسین آباد امروز، چهارم اردیبهشت به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام سه خودروی آتش نشانی به همراه هفت آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه، افزود: به محض رسیدن آتش نشانان شعله وری یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستوران مشاهده می‌شد که سریعا نسبت به مهار و اطفای آتش و اجرای تمهیدات ایمنی از سوی آتش نشانان اقدام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت عامل آتش سوزی در منطقه لار زاهدان قاچاق سوخت 3 نفر را در جنوب کرمان قربانی کرد

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محدوده بازار