Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-28@19:56:56 GMT

ارزش پالایشی یکم در بورس امروز اسفند ۹۹

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۶۹۱۱

ارزش پالایشی یکم در بورس امروز اسفند ۹۹

قیمت پالایشی یکم یا همان دارا دوم در روز یکشنبه ۳ اسفند ماه کاهشی شد. به گزارش پول نیوز، ارزش پالایشی یکم در بورس امروز دوشنبه ۴ اسفند ماه کاهشی شد. جدول زیر نمایانگر نوسانات سهام شرکت‌هایی است که در پرتفوی صندوق ETF پالایش یکم (دارا دوم) حضور دارند. تمام نماد‌های مجاز معاملاتی این صندوق امروز در پایان معاملات ۳ اسفند ماه ۹۹ با کاهش قیمت مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه ارزش پالایشی یکم امروز دوشنبه ۴ اسفند ۹۹ را در زیر بخوانید.

بورس اوراق بهادار تهران امروز با کاهش شاخص همراه بود، به گونه‌ای که شاخص کل در پایان معاملات با ۵۵۹۷ واحد به رقم یک میلیون و ۲۳۲ هزار و ۷۵۹ واحد رسید.

همچنین شاخص کل با معیار هم‌وزن با ۶۳۷ واحد کاهش به رقم ۴۳۸ هزار و ۳۲۰ واحد رسید. ارزش روز بازار در بورس تهران به بیش از ۴ میلیون و ۹۰۲ هزار میلیارد تومان رسید.

در ادامه قیمت صندوق پالایشی یکم در بورس را بخوانید. ارزش پالایشی یکم در بورس در زیر بررسی شده است. ارزش پالایشی یکم در بورس امروز دوشنبه ۴ اسفند ۹۹ را در ادامه خبر راهبرد معاصر بخوانید.

در پایان معاملات امروز بازار بورس ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با افت ۳.۴۷ درصدی به ۸ هزار و ۷۲۷ تومان کاهش یافت.

در بسته خبری امروز ارزش صندوق پالایشی یکم، قیمت‌های هر سهم سهام دولتی و ارزش پالایشی یکم را آنالیز کرده و بررسی‌های صورت گرفته را به مخاطبان ارائه می‌کند. در این خبر ارزش صندوق پالایشی یکم/ دارا دوم امروز یکشنبه ۳ اسفند را می‌خوانید.

امروز دوشنبه ۴ اسفند ماه با افت ۵ هزار واحدی همراه بود و هر واحد از پالایش یکم با افت ۳.۴۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۷۲۷ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد آن به ۴ میلیون ۳۶۳ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. همچنین قیمت ابطال هر واحد صندوق (NAV ابطال) بر پایه خالص ارزش دارایی‌های ۷.۴۰۴ تومان ثبت شد.

این درحالی است که در زمان پذیره نویس صندوق پالایش یکم هر واحد این صندوق به قیمت ۱۰ هزار تومان به فروش رسید و متقاضایان برای خرید ۵۰۰ واحد سهام این صندوق مبلغ ۵ میلیون تومان پرداخت کردند.

همچنین در بین نماد‌های این صندوق نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) افت ۱.۴۴ درصدی و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۱.۶۶ درصدی را تجربه کردند و نماد‌های شپنا (پالایش نفت اصفهان) و شتران (شرکت پالایش نفت تهران) به ترتیب ۱.۶۱ و ۱.۸ درصد افت داشتند.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس اوراق بهادار شاخص بورس عرضه سهام سهام عدالت ارزش پالایشی یکم در بورس امروز دوشنبه ۴ اسفند صندوق پالایش پالایش نفت پالایش یکم اسفند ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درج صندوق سرمایه‌گذاری بخشی صنایع مفید با نماد سیمانو در بورس تهران؛ سیمانو چیست؟

طبق مجوز پذیره‌نویسی شماره ۱۲۲/۱۴۹۹۳۵ مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ سازمان بورس و اوراق بهادار، از تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۶، صندوق سرمایه‌گذاری بخشی صنایع مفید (صنعت سیمان، آهک و گچ) قابل معامله در سهام، با نماد سیمانو در فهرست نرخ‌های بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

تعداد واحد‌های سرمایه‌گذاری عادی جهت پذیره‌نویسی:۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ واحد در نظر گرفته شد و همچنین ارکان صندوق به شرح زیر است:

 مؤسسین: شرکت سبدگردان مفید، شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ایده مفید
 مدیر: شرکت سبدگردان مفید
 متولی: مؤسسه حسابرسی رازدار
 حسابرس: مؤسسه حسابرسی بیات رایان
 بازارگردان: صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی مفید
 کارگزار بازارگردان: شرکت کارگزاری مفید

علاقمندان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به تارنمای صندوق سرمایه‌گذاری بخشی صنایع مفید به نشانی https://mofidsectorfund.com مراجعه کنند.

منبع: مدار اقتصادی

tags # بورس سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • بورس مثبت بسته شد
  • پیش بینی بورس در بهار ۱۴۰۳| بورس سبزپوش می‌شود؟
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • درج صندوق سرمایه‌گذاری بخشی صنایع مفید با نماد سیمانو در بورس تهران؛ سیمانو چیست؟
  • اوکراین ۸۸۰ میلیون دلار از صندوق بین‌المللی پول دریافت کرد
  • بورس قرمز شد
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • بازار سرمایه کاهشی شد
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد