Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:57:15 GMT

آتش سوزی آپارتمان چهار طبقه مسکونی در شیراز مهار شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۷۰۶۲

آتش سوزی آپارتمان چهار طبقه مسکونی در شیراز مهار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت ۱۱.۳۳ دقیقه امروز در پی تماس اهالی محل با سامانه ۱۲۵ و اعلام وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی، بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی، آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۹،۲۲،۷ و ۹ به همراه خودروهای حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه واقع در بلوار فضیلت، رهسپار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به اظهار آتش نشانان اعزامی، آتش سوزی از قسمت اتاق خواب یکی از واحدها در طبقه سوم ساختمان چهار طبقه مسکونی در نبود ساکنین اتفاق افتاد. آتش نشانان همراه با تجهیزات خاموش کننده به سرعت خود را به طبقه سوم ساختمان رسانده و با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی به مقابله با شعله‌های آتش در داخل منزل مسکونی مشغول شده و توانستند آتش را مهار کرده و همچنین از گسترش بیشتر آن به اطراف ممانعت به عمل آورند.

همزمان گروه امداد و نجات آتش نشانی با ایمنی کامل و بستن دستگاه تنفسی در داخل ساختمان مسکونی به جست و جوی گرفتار شدگان احتمالی پرداختند و موفق شدند ساکنان ساختمان را که در میان دود و آتش بدام افتاده بودند، به سلامت از داخل ساختمان به بیرون و محل امن انتقال دهند.

خوشبختانه این آتش سوزی تلفات جانی و مصدوم نداشت و علت بروز این حادثه نیز درحال حاضر از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی شیراز در دست بررسی است.

کد خبر 5153503

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی شیراز حادثه ویروس کرونا زلزله کرمانشاه سی سخت آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل زمین لرزه شیراز مشهد عکس استانها شهرکرد آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش

سید مازیار رضوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آتش سوزی یک هکتار از جنگل‌های آق اولر منطقه میشل تالش با تلاش نیروهای یگان حفاظت مهار شد

مدیرکل منابع طبیعی گیلان با اشاره به گرم شدن هوا و وزش باد گرم در استان بیان کرد: افزایش دما و وزش باد و سهل انگاری‌های احتمالی از سوی افراد منجر به حریق در نقاط جنگلی شده است.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از روشن کردن حریق در جنگل‌ها افزود: با توجه به شرایط جوی و وزش باد شدید و گرم عرصه‌های جنگلی با کوچک‌ترین حریق در معرض آتش سوزی هستند و از این رو انتظار می‌رود مردم نسبت به روشن کردن آتش در مناطق جنگلی بپرهیزند.

کد خبر 6063117

دیگر خبرها

  • آماده‌باش آتش‌نشانی زنجان در اماکن مذهبی همزمان با شب‌های قدر
  • مهار آتش در کارگاه شیرینی پزی
  • آتش نشانی زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • استقرار آتش‌نشانان در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر
  • آماده‌باش آتش‌نشانان تهران در شب‌های قدر
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • ۶ نفر در آبگیر فصلی روستای کلستان شیراز غرق شدند
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش