Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با تاکید بر اینکه بیانیه مشترک ایران آژانس بین المللی انرژی اتمی مغایر قانون مجلس نیست؛ تصریح کرد: اقدام سازمان انرژی اتمی اجرای قانون مصوب مجلس برای رفع تحریم‌های ظالمانه و تعقیب منافع حداکثری ملت در این شرایط ویژه است.

«غلامرضا نوری قزلجه» در واکنش به انتقادات برخی از نمایندگان از بیانیه ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرد: بیانیه مشترک مورخ سوم بهمن ماه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی و مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران؛ مغایرت قابل اعتنایی ندارد و در تهیه این بیانیه به قانون مذکور اشاره و تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این بیانیه در راستای هدف غایی همین قانون و برای تامین منافع ملی کشور است، اظهار کرد: تاکید بر نظارت پادمانی آژانس هیچ مغایرتی با قانون مصوب مجلس ندارد و در بیانیه به صراحت بر موضوع لغو همکاری‌های داوطلبانه هم که مدنظر قانون گذار بوده اشاره شده است.

نماینده مردم بستان آباد افزود: تفاوت بیانیه مشترک با قانون در ارائه اطلاعات ضبط شده سه ماه آتی در صورت برداشتن تحریم هاست که اگر اتفاقی نیفتد، اطلاعات مذکور هم تحویل آژانس نخواهد شد. بنابراین می‌توان گفت که این بیانیه در عین اجرای به موقع مصوبه مجلس، برای قطع همکارهای داوطلبانه با آژانس سعی دارد از هر فرصت و امکان احتمالی هم برای برداشتن تحریم ها و محدودیت‌های خلاف برجام بهره بگیرد.

نوری فزلجه تاکید کرد: به نظر من این اقدام سازمان انرژی اتمی در ضمن اجرای قانون مصوب کاملا در جهت تلاش برای رفع تحریم‌های ظالمانه و تعقیب منافع حداکثری ملت شریف در این شرایط ویژه  قابل ارزیابی است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سازمان انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید رادیوداروها در سازمان انرژی اتمی ایران

رئیس سازمان انرژی اتمی از افزایش تولید رادیوداروها در این سازمان خبر داد و گفت: رادیوداروها در فرایندی که سازمان انرژی اتمی طی کرده، امروزه پاسخگوی کل نیاز کشور است.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073475 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • کنعانی مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را مردود دانست
  • ایران مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را درباره میدان آرش مردود خواند
  • ادعای یک‌جانبه پیرامون میدان آرش در بیانیه‌ای دوجانبه حقی برای مدعی ایجاد نمی‌کند
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • ادعای بی‌اساس گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران تکرار شد
  • گروسی به تهران سفر می‌کند
  • افزایش تولید رادیوداروها در سازمان انرژی اتمی ایران
  • گروسی: به زودی به ایران سفر می‌کنم