Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد سراجی گفت: فدراسیون فوتبال کار سختی در پیش دارد. یک ابر سازمان با کلان مساله‌های پیچیده است. یک مدیر استاندارد می‌خواهد که علاوه بر شناخت از ابعاد مختلف فوتبال و اشراف به مسائل آن، از موضوعات متعدد مانند مسائل اجتماعی، فرهنگی، دیپلماسی بین المللی و عمومی و موضعات حقوقی هم مطلع باشد

مهرداد سراجی در خصوص انتخابات هیات فوتبال استان تهران و فدراسیون فوتبال صحبت هایی را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، مهرداد سراجی در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران در خصوص ترک زود هنگام سالن گفت:

یک کار فوری برایم پیش آمده باید به باشگاه برگردم. اسلامی به عنوان نماینده باشگاه می‌تواند هر دو رای را بدهد. هردو ما می‌توانستیم این کار را انجام بدهیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد اینکه اعتراضاتی در جریان برگزاری این مجمع مطرح شده گفت:

اجازه بدهید خود مسئولان برگزاری مجمع توضیح بدهند و من اظهار نظر نکنم. انتخابات خیلی خوب بود و فرآیند خوبی داشت. اعمال و اجرای قانون به درستی انجام شده است.

مهرداد سراجی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه سایپا اوضاع خوبی دارد، گفت:

قسم حضرت عباس بخوریم که از باشگاه راضی هستیم باور می‌کنید؟!

سراجی در مورد اینکه آیا ابراهیم صادقی برای نقل و انتقالات لیستی داده گفت:

بله، کمیته‌ای در باشگاه شکل گرفته و تحت یک فرایند از بازیکنان مدنظر کادرفنی دعوت و تیم تقویت می‌کنیم. به همه بازیکنانمان نیاز داریم اما بازیکنان خوبی داریم که ممکن است از ما جدا شوند. در این خصوص هم تعیین تکلیف می‌کنیم.

سراجی در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال گفت:

به هرحال کاندیداها و برنامه‌ها مشخص هستند.

سراجی در مورد اینکه آیا کسی هست وضعیت فدراسیون را سروسامان بدهد گفت:

سوالات سخت نپرسید!

مدیرعامل سایپا در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخابات فدراسیون فوتبال لابی وجود دارد، گفت:

حقیقتا کسی به سراغ ما نیامد. ما چهار رای داریم اما کسی نیامد بگوید با ما همکاری کنید. این‌ها حواشی است که به ناحق به فوتبال ایران می‌چسبانند. ممکن است خرده اتفاقاتی بیفتد اما حداقل باشگاه سایپا از این اتفاقات مبرا است و ما در باشگاهمان اجازه این نوع برخورد را به کسی نمی‌دهیم.

سراجی در مورد کارهای مهم هیات رییسه آینده فدراسیون فوتبال گفت:

‌کمیسیون ها و صحن مجلس در حال نوبت دهی هستند. کار پیچیده و سخت و طاقت فرسایی خواهد بود. امیدواریم مسئولان دولتی و مجلسی همدل باشند و کمک بدهند تا این اتفاق رقم بخورد. در بند یک اساسنامه نکاتی مطرح شده که کار سختی در تصویب آن داریم.

سراجی افزود:

موضوع دوم؛ راهیابی تیم ملی به جام جهانی مهم است. هم نشاط و افتخار برای کشور دارد و هم اینکه از نظر مالی برای فدراسیون درآمد ایجاد میکند. فرصت بسیار محدود است و باید طوری برنامه ریزی شود که این اتفاق بیفتد. موضوع سوم که در واقع از موضوعات فوری هیات رییسه جدید خواهد بود تعین تکلیف وضعیت ویلموتس است که در دادگاه CAS‌به آن رسیدگی می‌شود. برای آن هم باید از یک دیپلماسی گسترده استفاده و تمام ظرفیت‌ها به کار گرفته شوند تا آن پرونده هم تعین تکلیف شود.

سراجی در ادامه گفت:

این سه مساله فوری و فوتی هستند که باید در دستور کار هیات رییسه قرار بگیرند. برنامه‌های بلند مدت و برنامه‌های مربوط به استعداد یابی، پرداختن به هیات‌ها و استان‌های کمتر برخوردار و توجه به فوتبال و فوتسال بانوان هم باید در دستور کار قرار بگیرند.

سراجی در مورد اینکه آیا برگزاری مجمع هیات فوتبال استان تهران بهتر نبود بعد از تعیین تکلیف انتخابات فدراسیون برگزار می‌شد، گفت:

حدود یک سال و اندی از فرصت قانونی هیات فوتبال تهران گذشته بود، باید تا امروز این اتفاق می‌افتاد. حالا اینکه یک هفته قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال این مجمع برگزار شده منافاتی با قانون ندارد. شاید رفتار و سلیقه فرد دیگری این بود که بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال در این مورد تصمیم گیری می‌شد. می‌توانیم بگوییم این یک نظر است اما قانون منعی برای برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان تهران در این روز ندارد.

مدیرعامل سایپا در خصوص اینکه آیا کسی که فدراسیون فوتبال را تحویل می‌گیرد یک زمین سوخته را تحویل گرفته گفت:

فدراسیون فوتبال نه تنها زمین سوخته نیست بلکه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی دارد. کمک‌هایی که از حوزه‌های متفاوت مانند دولت،مجلس، مردم و بخش خصوصی که در کنار ورزش و فوتبال هستند می‌توانند به فدراسیون کمک کنند. فدراسیون بدنه و ساختار سازمان محور و چارچوب داری است. نیروهای متخصص خوبی را  در اختیار دارد. انصافا کار بزرگی را انجام داده، برگزاری لیگ در این شرایط سخت کرونایی کارسخت و بزرگ و خوبی بود که به خوبی انجام دادند و جای تقدیر دارد.

سراجی در پایان گفت:

فدراسیون فوتبال کار سختی در پیش دارد. یک ابر سازمان با کلان مساله‌های پیچیده است. یک مدیر استاندارد می‌خواهد که علاوه بر شناخت از ابعاد مختلف فوتبال و اشراف به مسائل آن، از موضوعات متعدد مانند مسائل اجتماعی، فرهنگی، دیپلماسی بین المللی و عمومی و موضعات حقوقی هم مطلع باشد.

اخبار داغ 

لیست نقل و انتقالاتی استقلال با 3 ورودی و بدون خروجی! ماجرای پنجره بسته پرسپولیس به آسیا کشیده شد | آبروی ایران را نبرید! درخواست اعدام برای خلبان تهرانی که مشروب خورد + جزییات دادگاه ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تردید مسی برای قبول پیشنهاد نجومی عربستانی ها ابتلای اعضای کادرفنی منچستریونایتد به کرونا، مانع لغو بازی آن ها با نیوکاسل نمی شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون فوتبال هیات فوتبال استان تهران مهرداد سراجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی

شادی جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بعد از قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان این کشور در جام جهانی برای او تاوان زیادی به دنبال داشت.   بنابر روایت ایسنا، به نقل از رادیو کوبی اسپانیا، دادستانی کل برای لوئیس روبیالس به دلیل بوسیدن اجباری و بدون توافق جنی هرموسو، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا ۲ سال و ۶ ماه زندان درخواست کرده است.   رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا باید ۶۰ هزار یورو هم به این بازیکن غرامت بدهد.   پیش از این هم فیفا رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا را ۳ سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرده بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • ثبت ۹ میلیون تردد در جاده‌های استان همدان
  • جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!