Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:09:43 GMT

سایه بی‌تدبیری مسئولان بر صف سنگین توزیع مرغ در مشهد + فیلم

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۷۸۴۶

سایه بی‌تدبیری مسئولان بر صف سنگین توزیع مرغ در مشهد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ــ در بحبوحه شیوع ویروس کرونا به صورت مجدد، برخی بی‌تدبیری‌ها جای گلایه دارد و باید از متولیان امر پرسید چرا این شرایط رقم خورده است؟ - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  مشهدمقدس، در بحبوحه شیوع ویروس کرونا به صورت مجدد، برخی بی‌تدبیری‌ها جای گلایه دارد و باید از متولیان امر پرسید چرا این شرایط رقم خورده است؟

توزیع روزانه مرغ در استان گیلان به 260تن افزایش یافتگزارش میدانی خبرنگار تسنیم از بازار مرغ در همدان/ ازدحام و صف برای خرید مرغ 23 هزار تومانی در شرایط کروناییورود مرغ مادر به فرابورس

در فیلم زیر شاهد هستید که مردم مشهد در این روزهای کرونایی بار دیگر برای مرغ به صف شده‌اند:

انتهای پیام/281/س

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه اول، نفرین بزرگ صنعت نفت

به گزارش "ورزش سه"، در فوتبال ایران معمولا در دقایق ابتدایی، تیم‌ها سعی می‌کنند رویکردی محتاطانه داشته باشند و این همان دقایقی است که گزارشگران فوتبال می‌گویند: «دو تیم در حال ارزیابی یکدیگر هستند».

شاید به همین دلیل است که به شکل معنی‌داری در نیمه اول، گل‌های کمتری رد و بدل می‌شود. اما این قانون نانوشته برای صنعت نفت صدق نمی‌کند و این تیم محبوب خوزستانی بیش از هر تیم دیگری در نیمه اول گل دریافت کرده است. اتفاقی که در دیدار با پرسپولیس هم تکرار شد و دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه هشتم دروازه میزبان را باز کرد.

در جدول ضعیف‌ترین خطوط دفاعی در نیمه اول، صنعت نفت با 21 گل خورده آماری نگران کننده به جا گذاشته است. در حالی که بعد از نفتی‌ها، هوادار و فولاد با 15 گل خورده در نیمه اول و نساجی با 14 گل قرار گرفته‌اند.

نکته جالب اینکه استقلال خوزستان که از ابتدای فصل برای بقا در لیگ می‌جنگیده و در نیمه‌های اول فقط 7 گل دریافت کرده است!

عکس: شهرام آقاجری

دیگر خبرها

  • نیمه اول، نفرین بزرگ صنعت نفت
  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیندیشند
  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیاندیشند
  • اعلام موضع رییس جبهه اصلاحات در مورد بازگشت گشت ارشاد: این چه تدبیری است؟
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • توزیع بیش از ۶۸ هزار تذکره در کنر
  • سرمایه‌گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمز دارایی حمایت می‌شوند
  • حمایت از سرمایه‎ گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمزدارایی
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد