Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:51:51 GMT

برگزاری مراسم در بهشت سکینه کرج ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۷۹۳۶

برگزاری مراسم در بهشت سکینه کرج ممنوع شد

ایسنا/البرز رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج از ممنوعیت مجدد برگزاری هرگونه مراسم عزاداری در بهشت سکینه (س) خبر داد.

حمیدرضا عسگری در گفت‌وگو با ایسنا  با اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان البرز و کرج اظهار کرد: طبق مصوبه این ستاد و اعلام رئیس شورای تأمین شهرستان کرج، برگزاری هرگونه تجمع، همایش، عروسی، عزا و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ممنوع است و خاطیان به‌عنوان مجرم شناخته می‌شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه هم‌اکنون شاهد خیز موج چهارم کرونا هستیم، باید محدودیت‌های جدید اعمال شود تا بتوان از شیوع نوع جدید بیماری جلوگیری کرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: طبق مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا، هرگونه تجمع و برگزاری مراسم عزاداری در محل آرامستان بهشت سکینه (س) کرج ممنوع است و محدودیت‌های تردد اعمال خواهد شد.

عسگری اعلام کرد: بنابراین خانواده‌های عزادار برای دفن اموات خود باید مدنظر داشته باشند که با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی حداکثر ۱۰ نفر در مراسم تشییع شرکت کنند.

وی از مردم خواست تا پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را به‌صورت حداکثری رعایت کنند در غیر این صورت عوامل نیروی انتظامی طبق قانون و مصوبه ستاد کرونا اقدام خواهد کرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: بنرهای اطلاع‌رسانی در ورودی و خروجی مجموعه بهشت سکینه (س) نصب‌شده است تا شهروندان در جریان آخرین محدودیت‌ها قرار بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج شهرداری کرج بهشت سکینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت استان بوشهر با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر ظهر امروز برگزار شد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی، رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان بوشهر در این جلسه با اشاره به برنامه های فرهنگی و تبیینی در این دهه، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله جشن های زیر سایه خورشید در سراسر استان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در این دهه باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم و زندگی خودمان به نور رضوی منور کنیم.

حجت الاسلام جابر آزور دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره برنامه های این دهه ارائه کردند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت