Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم لهستانی باشگاه لهستان همچنان با اختلاف امتیاز بالا در صدر جدول کفش طلا به سر می برد.

روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ و بهترین بازیکن جهان در سال 2020، با به ثمر رساندن 26 گل در فصل 2020/21 و کسب 52 امتیاز با اقتدار در صدر جدول کفش طلا قرار دارد.

به گزارش طرفداری، روبرت لواندوفسکی در پی کسب اولین کفش طلای خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با فاصله ای 11.5امتیازی در صدر جدول کفش طلای اروپا قرار دارد و بعد از او مهاجمانی  نروژ قرار دارند. نکته جالب این است که در میان 5 مهاجم برتر این لیست نام هیچ مهاجم سرشناس و مدعی به جز لواندوفسکی دیده نمی شود.

جدول کفش طلای 2020/21 # نام بازیکن باشگاه ملیت سن تعداد گل (ضریب) امتیاز 1 روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ (آلمان) لهستان 32 26 (2) 52 2 کسپر یونکر بودو گلیمت (نروژ) دانمارک 26 27 (1.5) 40.5 3 آمال پلگرینو کریستیانساند (نروژ) نروژ 30 25 (1.5) 37.5 4 آندره سیلوا آینتراخت فرانکفورت (آلمان) پرتغال 25 18(2) 36 5 پل اونواچو خنک (بلژیک) نیجریه 26 23(1.5) 34.5 6 ارلینگ هالند بروسیا دورتموند (آلمان) نروژ 20 17(2) 34 7 روملو لوکاکو اینتر (ایتالیا) بلژیک 27 17(2) 34 8 محمد صلاح لیورپول (انگلیس) مصر 28 17(2) 34 9 جورجیوس جیاکوماکیس فنلو (هلند) یونان 26 22(1.5) 33 10 کریستیانو رونالدو یوونتوس (ایتالیا) پرتغال 36 16 (2) 32

 

اخبار داغ 

لیست نقل و انتقالاتی استقلال با 3 ورودی و بدون خروجی! ماجرای پنجره بسته پرسپولیس به آسیا کشیده شد | آبروی ایران را نبرید! درخواست اعدام برای خلبان تهرانی که مشروب خورد + جزییات دادگاه ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تردید مسی برای قبول پیشنهاد نجومی عربستانی ها ابتلای اعضای کادرفنی منچستریونایتد به کرونا، مانع لغو بازی آن ها با نیوکاسل نمی شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی کفش طلای جدول کفش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون

اولین بازی تیم فوتبال اودینزه پس از انتصاب ستاره سابق تیم ملی ایتالیا به عنوان سرمربی با شکست خانگی مقابل رم همراه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادامه دیدار تیم‌های رم و اودینزه از هفته سی‌و‌دوم سری A ایتالیا، که روز 26 فروردین در دقیقه 72 به دلیل از حال رفتن ایوان اندیکا، مدافع تیم رم نیمه تمام مانده بود، امشب (پنجشنبه) برگزار شد که این بازی را در نهایت رم با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند. در واقع دو تیم بازی را از دقیقه 72 آغاز کردند و رم در حضور سردار آزمون به برتری رسید.

 اودینزه در حالی برای انجام دقایق باقیمانده به میدان رفت که چند روز پس از بخش اول نبرد دو تیم، فابیو کاناوارو را به عنوان سرمربی جدیدش استخدام کرده بود. کاناوارو تا آستانه کسب اولین امتیاز خود با تیم جدیدش هم رفت اما گلزنی برایان کریستانته در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم این اجازه را به کاپیتان سابق آتزوری نداد و به این ترتیب او با شکست کارش را در داسیا آره‌نا آغاز کرد. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در ترکیب رم حضور داشت.

با این نتیجه رم 58 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به آتالانتای 54 امتیازی جایگاه خود را در رده پنجم جدول تثبیت کرد تا همچنان در زمره سهمیه‌داران ایتالیا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا باشد.

کاناوارو سرمربی اودینزه شد

 

اودینزه اما با قبول شکست، 28 امتیازی و لب مرز منطقه سقوط، در رده هفدهم جدول باقی ماند.

در جدول رده‌بندی سری A، پس از اینتر 86 امتیازی که قهرمانی‌اش را مسجل کرده است، میلان با 69 امتیاز، یوونتوس با 64 امتیاز و بولونیا با 62 امتیاز رده‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • نروژ: کشور‌ها کمک رسانی به آنروا را از سر بگیرند
  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید