Web Analytics Made Easy - Statcounter

 احمدرضا سلمانپور روز دوشنبه در گفت وگوی رادیویی افزود: تجربه‌های زیادی بواسطه بیماری  کرونا در یک سال اخیر کسب کردیم و تجهیزات زیادی چون اکسیژن ساز اضافه کردیم؛ قبلا سه اکسیژن ساز در بیمارستان داشتیم که اکنون ۶ دستگاه در مدار قرار گرفته و اکسیژن درمانی با کیفیت بیشتری در حال انجام است.

وی افزود: در حال حاضر ۲ بخش بیمارستان بزرگ دزفول درگیر درمان و بستری بیماران کرونایی هستند که یک بخش ۱۵ تخت و بخش دیگر ۲۸ تختخواب ظرفیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان بزرگ دزفول اظهارداشت: اکنون حدود ۳۸ بیمار در این بخش‌ها  بستری هستند و روزانه حدود سه تا هفت بیمار کرونایی بستری می‌شوند.
وی با بیان اینکه این بیماران بین پنج تا هفت روز در بیمارستان بستری می‌شوند، افزود: امکانات بیمارستان بزرگ دزفول کامل است و مشکلی از نظر درمانی، کمکی و تنفسی نداریم.

سلمانپور از مردم خواست اصول بهداشتی را رعایت و از حضور در دورهمی‌ها و مجامع عمومی خودداری کنند تا پرسنل دچار خستگی نشوند.
وی با بیان اینکه مراکز ۱۶ ساعته و یا مراکز تست سریع آماده تست گیری از افراد مشکوک هستند، افزود: کرونای  انگلیسی به سرعت ریه‌ها را درگیر می‌کند و شدت و سرعت شیوع و پیشرفت علائم آن بین ۴۰ تا ۷۰ درصد سریعتر است.

رئیس بیمارستان بزرگ دزفول اظهارداشت: افراد در صورت تنگی نفس، بریده بریده صحبت کردن و ضعف و بیحالی عفونی به سرعت به بیمارستان مراجعه کنند.
دزفول در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد وتاکنون ۲ مورد ابتلا به کرونای انگلیسی در این شهرستان مشاهده شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا دزفول خوزستان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دزفول خوزستان ویروس کرونا دزفول خوزستان بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۸۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلوس توز در بیمارستان بستری شد

مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین با مشکلات قلبی درگیر است

طرفداری | کارلوس توز، مهاجم سابق باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس که این روزها هدایت باشگاه ایندپندینته در آرژانتین را به عهده دارد، روز گذشته به دلیل احساس درد در ناحیه قفسه سینه، به بیمارستان منتقل و بستری شد.

توز از بیماری فشار خون بالا رنج می‌برد و دلیل انتقال او به بیمارستان نیز مشکلات ناشی از استرس بالا عنوان شده‌است. نتایج حاصل از معاینات اولیه رضایت بخش بوده‌اند اما اطلاع دقیق از وضعیت توز، نیازمند انجام آزمایشات بیشتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • کلاهبرداری مرگ‌آلود با داروی درمان آلزایمر