Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سید محمد موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در اجرای طرح محدودیت های ترافیکی این تعداد خودروها جریمه ۲ میلیون ریالی شدند.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا تردد همه وسایط نقلیه اعم از بومی و غیربومی از ساعت۲۱ شب تا چهار بامداد در گچساران و معابر عمومی شهر ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی تصریح کرد: جریمه تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد در سطح شهر ۲ میلیون ریال تعیین شده است.

فرمانده انتظامی گچساران گفت: برای کنترل تردد در ساعت های شبانه روز از دوربین‌های ثبت تخلف  استفاده می شود و خودروهای متخلف جریمه و اعمال قانون خواهند شد.          

 وی از شهروندان گچسارانی خواست با ماموران نیروی انتظامی برای تحقق مطلوب این طرح همکاری کنند.

موسوی ابراز کرد: همچنین طی هفته گذشته ۳۱۰ بازرسی از واحدهای صنفی گچساران انجام شد که  ۱۶ واحد صنفی در این شهرستان به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، پلمب شدند.

وی بیان کرد:  این اقدام قانونی پلیس گچساران در راستای اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف  شهرستان با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا صورت گرفت.

موسوی اظهار داشت: همچنین در یک هفته گذشته در بازرسی از ۲۵ قهوه خانه در این شهرستان پنج قهوه‌خانه و قلیانسرا  به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا در دوگنبدان پملب شدند.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا گچساران انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گچساران انتظامی ویروس کرونا گچساران انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در آزادراه تهران، شمال و محور‌های چالوس، هراز و سوادکوه، مسیر (رفت و برگشت) تردد خودرو‌ها درحال حاضر روان گزارش شده است

در ضمن این محور‌ها فاقد مداخلات جوی است

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز، آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز وسوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!