Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه‌کننده سریال "نون.خ" اعلام کرد که روز پنجشنبه این هفته پایان فیلمبرداری فصل سوم است و امیدواریم لحظات شادی را برای مخاطب رقم بزنیم. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، امروز روز تولد بازیگر، نویسنده و کارگردانی است که این روزها سخت مشغول تصویربرداری آخرین سکانس‌های فصل سوم سریال نوروزی شبکه یک سیما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریالی که در دو فصل گذشته مورد استقبال مخاطب قرار گرفت؛ با استقبالی که مخاطب در فصل دوم نسبت به مجموعه سعید آقاخانی و اهالی "نون.خ" نشان داد، این سریال از هر جهت رقیب سرسختی برای کنداکتور نوروزی تلویزیون به حساب می‌آید.

سعید آقاخانی را هم می‌توان با خان‌دایی گفتن‌های "ساعت خوش" و یا "متهم گریخت" و "پشت کنکوری‌ها" و حتی "داستان یک شهر" شناخت. اما رفته رفته او به یکی از بازیگران طراز اول در سینما هم تبدیل شد؛ کسی که در چند سال اخیر جزو مدعیان سیمرغ بوده و حتی توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول برای فیلم "خداحافظی طولانی" را نیز از آنِ ‌خود کند. یکی از نقاطی که آقاخانی را نسبت به برخی از بازیگران نسل‌های گذشته متمایز می‌کند تسلط او در کارگردانی و شناخت مخاطب تلویزیون است. 

به همین خاطر با کاری به نام "نون.خ" برای اولین بار شوخی با قوم کُرد و کرمانشاه را به تلویزیون آورد. نمایش آداب و رسوم و توجه کارگردان و نویسنده به داشتنِ قصه،  موقعیت‌های بکر و شوخی‌های با چارچوب جزو مشخصه‌هایی بود که این سریال را خیلی زود سرزبان‌ها انداخت. تا جائیکه مخاطب این روزها سخت منتظر فصل سوم این مجموعه تلویزیونی است. شاید تیکه‌های جذاب و به روزِ "نون.خ" خصوصاً در فصل دوم، توجه بسیاری را به این نکته جلب کرد که می‌توان با ایده و خلاقیت هم مخاطب را خنداند. چرا که پیش از این بسیاری می‌گفتند که شاد کردن مردم سخت است و باید با هر قیمتی این کار را کرد.

سعید آقاخانی به تعبیرِ مهدی فرجی تهیه‌کننده حال خوبی دارد و البته بقیه همکاران و بازیگران هم در صحت و سلامت به روزهای پایانی فیلمبرداری نزدیک می‌شوند. او در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  اعلام کرد که روز پنجشنبه روز پایانی تصویربرداری سریال "نون.خ3" خواهد بود. هرچه درباره بیماری کارگردان و عوامل دیگر گفته‌اند یا می‌گویند شایعه است و خوشبختانه همه در صحت و سلامتی قرار دارند. 

آقاخانی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  به سرگرمی و شادکردن مخاطب در سایه انتقال آموزه سبک زندگی و مفاهیم خانواده تأکید کرد و گفت: من همیشه در همه کارهایم به خانواده و صیانت از خانواده اهمیت داده‌‌ام و می‌دهم چون باید در دلِ سرگرمی و شادکردن مخاطب، آموزه‌ای هم برای سبک زندگی ایرانی داشت. 

او درباره تولید این سریال و همچنین ساخت فصل جدید بیان کرد: ما اواخر کاریم،  فصل جدید قصه کشش دارد اما باید این فصل پخش شود و ببینیم بازخورد چیست اگر خوب باشد ادامه دهیم. خود ما کاراکترها و فضا را دوست داریم. من کاراکتر خودم را دوست دارم و بچه‌ها هم علاقه‌مندند کار ادامه پیدا کند اما همه‌چیز به بازخوردها برمی‌گردد.

کارگردان سریال "نون.خ" آرزو کرد: امیدوارم روزهای خوبی داشته باشیم. تمام تلاش‌مان را می کنیم کاری کنیم در روزهایی که مردم در خانه‌اند و از بیماری، فقر و مشکلات اقتصادی رنج می‌برند، بتوانیم خنده روی لب‌هایشان بیاوریم.

امروز همچنین روز تولد شقایق دهقان بازیگر سریال "نون.خ3" هم هست. بازیگری که در این سال‌ها کارهای مختلفی چه با مهران مدیری و چه کارگردان‌های دیگر از او سراغ داریم؛ "ساختمان پزشکان" و "شب‌های برره" از او به یادگار مانده و این روزها در میانِ بازیگران "نون.خ" یکی از نقش‌های اصلی را برعهده دارد. او در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  تأکید کرد: به نظرمن شوخی سرحدی ندارد و اگر کسی یا کسانی را نرنجاند به مقصود خودش رسیده است. خوشبختانه سریال‌های کمدی که حساسیت‌ روی آن‌ها بود و خیلی از کاراکترهای سریال با زبان‌ها و گویش‌های دیگر صحبت نمی‌کردند و همه تهرانی‌زبان بودند.

دلیل کمرنگ‌شدن نماز در تلویزیون چیست؟/ انتقادی که دوباره حجت‌الاسلام قرائتی تکرار کردهمه کاراکترهای محبوب بچه‌ها در هدهد تلویزیونکورسِ پرمخاطب‌های تلویزیون برای نوروز

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عید نوروز سریال رسانه ملی تلویزیون عید نوروز سریال رسانه ملی تلویزیون خبرگزاری تسنیم سعید آقاخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه ۱۰ هزار نفره بی‌بدن

به گزارش قدس آنلاین، نخستین ساخته مرتضی علیزاده که از صبح پنجشنبه در سینماهای کشور به روی پرده رفت، موفق شد تا طی ۵۵۷ سانس در ۱۵۷ سالن، ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر را به سینماها بکشاند و ۶۸۵ میلیون تومان نیز بفروشد.

بی‌بدن به دلیل طولانی شدن مراحل فنی، اکران خود را یک روز دیرتر از زمان مقرر آغاز کرد.

انتظارها در شرایطی از بی‌بدن بالا است که این فیلم، تنها نماینده سینمای اجتماعی در اکران نوروز ۱۴۰۳ است. همچنین اقبال خوبی طی یک‌سال اخیر از آثار خوش‌ساخت اجتماعی شده است. حواشی فیلم در زمان جشنواره، می‌تواند بمب تبلیغاتی خوبی برای فیلم باشد و البته حضور بازیگران سرشناس می‌تواند عناصر وسوسه‌کننده‌ای برای مخاطب در جهت استقبال از این فیلم باشندالبته که این میزان استقبال، قطعا کمتر از میزان انتظاری است که از فیلم وجود دارد. از بی‌بدن به‌عنوان قطب مقابل تمساح خونی در مسیر استقبال از اکران نوروزی نام برده می‌شود حال آن‌که استقبال ۱۰ هزار نفری مخاطبان از این فیلم در مقابل ۹۳ هزار نفری که در همین مدت زمان به تماشای فیلم جواد عزتی نشستند، نشان می‌دهد که این دوقطبی هنوز شکل نگرفته است.

البته که طی روزهای آینده و با افزایش سالن‌های فیلم بی‌بدن و تبلیغات دهان‌به‌دهان، قطعا میزان استقبال از این فیلم که نماینده سینمای اجتماعی در اکران نوروزی است، افزایش خواهد یافت.

با همین وضعیت نیز بی‌بدن نسبت به ۴ فیلمی که اکران خود را از چهارشنبه آغاز کرده بودند، عملکرد بهتری داشته است. بی‌بدن درحالی که یکی از سه روز افتتاحیه آن در روز کم‌فروغ شنبه بود، توانست ۱۰ هزار و ۲۰۰ مخاطب را به سینما بکشاند حال آن‌که افتتاحیه پرویزخان با ۷ هزار و ۸۰۰ نفر، ایلیا جستجوی قهرمان با ۲۴۰۰ نفر، نوروز با ۲ هزار و ۲۰۰ نفر و آپاراتچی با ۱۲۵۰ نفر رقم خورده بود.

انتظارها در شرایطی از بی‌بدن بالا است که اولا، این فیلم، تنها نماینده سینمای اجتماعی در اکران نوروز ۱۴۰۳ است. ثانیا، اقبال بسیارخوبی طی یک‌سال اخیر از آثار خوش‌ساخت اجتماعی نظیر ملاقات خصوصی، سه کام حبس، کت چرمی و . . . شده است. ثالثا، حواشی فیلم در زمان جشنواره، می‌تواند بمب تبلیغاتی بسیارخوبی برای فیلم باشد و در آخر، حضور بازیگران سرشناسی چون الناز شاکردوست، سروش صحت، نوید پورفرج، گلاره عباسی و پژمان جمشیدی می‌تواند عناصر وسوسه‌کننده‌ای برای مخاطب در جهت استقبال از این فیلم باشند.

هر چند که حضور کاظم دانشی به‌عنوان نویسنده این کار که تجربه خوب کارگردانی علفزار را در کارنامه دارد نیز دیگر امتیاز این فیلم در مسیر پرمخاطب شدن به حساب می‌آید.

البته که تم جنایی و معمایی اثر در رابطه با کشته شدن یک دختر و تلاش خانواده او برای یافتن جنازه‌اش نیز می‌تواند کنجکاوی‌هایی بسیاری را برای مخاطبان بی‌شمار سینمای اجتماعی در پی داشته باشد.

مجموعه تمام این عوامل سبب می‌شود تا انتظارها از بی‌بدن بالا باشد. کما اینکه افتتاحیه فیلم طی سه‌روز پنجشنبه، جمعه و شنبه اگرچه در نگاه کلی، کم فروغ‌تر از حد انتظارات بود اما با توجه به اینکه فیلم به شکلی فوری و بدون هیچ تبلیغاتی به روی پرده رفت و بسیاری از سینماهای شهرستان نیز از نمایش این اثر محروم بودند، می‌تواند راندمان نسبتا خوبی برای این کار به حساب بیاید.

طی روزهای آینده با افزایش سالن‌های این فیلم و تصاعدی شدن میزان مخاطبان سینما، بر آمار تماشاگران این فیلم نیز افزوده خواهد شد و زمینه به شکلی پیش خواهد رفت که بین بی‌بدن و تمساح خونی، یک دوقطبی مخاطب‌پسند و پررونق شکل بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قمار با تمساح خونی/ نقد و بررسی جدید ترین اثر جواد عزتی
  • سنندج آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است
  • چرا سود سهام عدالت متوفیان واریز نشد؟
  • ثبت نام ۹۰ هزار نفر رشته در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت
  • وزیر نفت: بازارهای جدیدی برای نفت ایران پیدا کردیم/ ۵ طرح پتروشیمی آماده بهره‌برداری است
  • افتتاحیه ۱۰ هزار نفره بی‌بدن
  • ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ آماده بهره‌برداری شد
  • چطور فیلم نت، با محتوا، گوی سبقت را ربود؟ |  مخاطب، تعیین کننده برنده پلتفرم‌ها
  • ریزش طرح در حال ساخت دوربرگردان شهید میرزایی مشهد ساختگی است
  • ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ تهران آماده بهره‌برداری شد