Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق گفته پلیس انگلیس، سه نفر از یک خانواده ۶ نفره در این کشور بر اثر آتش‌سوزی به طرز فجیعی جان خود را از دست دادند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ صبح امروز یک دختر 4 ساله به همراه پدر و مادرش در آتش‌سوزی در "سنت دیوید" انگلیس به طرز وحشتناکی سوخته و جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه خبری "mirror" در این باره نوشت طبق گفته پلیس "سنت دیوید" سه نفر دیگر از این خانواده 6 نفره شامل دو پسر 4 و 9 ساله و یک دختر 7 ساله نیز در اثر آتش‌سوزی در بیمارستان بستری شده‌اند.

رئیس پلیس این شهر نسبت به وضعیت بازماندگان این حادثه بیان کرد: «هر سه در حال حاضر در یک وضعیت پایدار هستند و بعداظهر امروز برای ادامه درمان به بیمارستان کودکان "بریستول" منتقل می‌شوند.»

او همچنین درباره علت حادثه بیان کرد: «ما از نزدیک با محققان متخصص صحنه در حال کار هستیم تا به ما در تشخیص چگونگی حادثه کمک کنند اما در حال حاضر چیزی مبنی بر دست داشتن شخص ثالثی در این حادثه وجود ندارد.»

در حالیکه پلیس و آتش‌نشانی در مورد این حادثه تحقیق می‌کنند، چندین جاده منتهی به منطقه حادثه بسته شده است.

آلوده‌ کردن عمدی افراد سالم به کرونا در انگلیس!فیلم/ حمله دلخراش سگ ولگرد به مادر و 2 کودک خردسال انگلیسی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار انگلیس آتش سوزی اخبار انگلیس آتش سوزی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه ساعت ۷:۴۳ صبح امروز، چهارشنبه (۲۸ فروردین) حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های شماره ۲ و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام و آتش سوزی را مهار نمودند. این حادثه صدمات جانی در پی نداشت و علت آن در دست بررسی است. 

دیگر خبرها

  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • ۱۵ آوریل فاجعه بارترین روز تاریخ؛ از غرق شدن کشتی تایتانیک تا بمب گذاری ماراتن بوستون
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • ثبت چهار حادثه سقوط درخت و واژگونی در بندرعباس
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • آتش سوزی گسترده ساختمان تاریخی ۴۰۰ ساله/ عکس
  • جزئیات قتل وحشتناک نوه به دست مادربزرگ سنگدل
  • آتش‌سوزی وحشتناک جنگل‌ها در چین