Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@23:35:54 GMT

دستمزد درخواستی هالند از رئال و بارسا فاش شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۰۶۹۷

دستمزد درخواستی هالند از رئال و بارسا فاش شد

ارلینگ هالند گزینه مورد علاقه رئال و یکی دو باشگاه بزرگ انگلیسی برای تابستان 2021 است.

به گزارش "ورزش سه"، دو سال پیش ارلینگ هالند در نروژ و برای تیم گمنام مولده بازی می کرد.

در ادامه این پدیده نروژی به سالزبورگ پیوست و اولین بازی خود را ترکیب این تیم در ژانویه 2019 انجام داد. سپس شاهد حضور ارلینگ هالند در دورتموند بودیم و او در طی یک سال اخیر تقریبا در هر مسابقه موفق به ثبت میانگین یک گل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ارزش انتقال احتمالی ارینگ هالند اکنون نزدیک به 100 میلیون یورو تخمین زده می شود. اما هنگامی که او از مولده جدا شد، فقط هشت میلیون برای سالزبورگ هزینه در پی داشت و دورتموند نیز فقط 20 میلیون یورو برای خرید هالند پرداخت کرد.

 

تنها پس از دو سال درخشش در سطح اول فوتبال اروپا، او مورد توجه رئال مادرید، بارسا و باشگاهی های بزرگ انگلیسی قرار گرفته است.

تابستان 2022 بر اساس توافق با دورتموند، او می تواند با باشگاه های خواهانش وارد مذاکره شود ولی شاید باشگاه آلمانی راضی شود تابستان پیش رو ستاره نروژی را با قیمتی گزاف واگذار کند اما این تنها مشکل باشگاه های خواهان هالند نیست.

 

 

 

 

طبق ادعای دیلی استار، مینو رایولا مدیر برنامه های هالند، به رئال، بارسا و باشگاه های انگلیسی که قصد جذب ستاره نروژی را دارند، اعلام کرده است که دستمزد او 18 میلیون یورو ناخالص در سال(9 میلیون یورو خالص) خواهد بود یعنی 5 میلیون یورو بیشتر از دستمزد فعلی اش در دورتموند.

مشخص نیست در شرایط اقتصادی کنونی چه باشگاهی حاضر خواهد شد چنین دستمزدی را تقبل کند.

 

منچستر یونایتد بارسلونا رئال مادرید ارلینگ هالند بروسیا دورتموند منچستر سیتی لیورپول چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد بارسلونا رئال مادرید ارلینگ هالند بروسیا دورتموند منچستر سیتی لیورپول چلسی ارلینگ هالند میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،

باشگاه بارسلونا در مقابله با اقدام باشگاه رئال مادرید که در تلاش برای جذب کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن است، ارلینگ هالند را به‌عنوان هدف نقل‌وانتقالاتی خود در نظر گرفته است.

روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا در شماره امروز خود (سه‌شنبه) گزارش داد؛ ارلینگ هالند خرید رؤیایی باشگاه بارسلونا برای تابستان ۲۰۲۵ است و با توجه به درآمد حاصل از ورزشگاه جدید، باشگاه باید توانایی خرید او را در تابستان ۲۰۲۵ داشته باشد.

طبق این گزارش؛ فاکتور‌هایی که می‌تواند به بارسلونا برای به خدمت گرفتن ستاره خط حمله منچسترسیتی در تابستان ۲۰۲۵ کمک کند، به شرح زیر است:

* تحقیقات از منچسترسیتی درباره نقض احتمالی قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا

* منقضی شدن قرارداد پپ گواردیولا با منچسترسیتی در تابستان ۲۰۲۵

* رابطه شخصی فوق‌العاده خوان لاپورتا با مدیر برنامه‌های هالند

* مکسوِل بازیکن سابق بارسلونا نیز یکی از مدیر برنامه‌های هالند است

هالند ۲۲ ساله که تابستان ۲۰۲۲ پس از دو فصل و نیم درخشش در بوروسیا دورتموند، با فعال شدن بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی‌اش به منچسترسیتی پیوست، در این تیم انگلیسی هم فوق‌العاده کار کرده و تاکنون در ۸۷ بازی موفق به ثمر رساندن ۸۱ گل شده و ۱۵ پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

این مهاجم نروژی که در فصل جاری هم در ۳۴ بازی ۲۹ گل برای تیم تحت هدایت پپ گواردیولا به ثمر رسانده، تاکنون به منچسترسیتی برای کسب یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام اروپا کمک کرده است.

دیگر خبرها

  • گل های برتر توماس مولر در تقابل با دورتموند / فیلم
  • قهرمان مستر المپیا از مردم چه درخواستی داشت؟ + فیلم
  • هالند برای همیشه کشتی کچ را کنار گذاشت/ اخبار WWE
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان
  • بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو چقدر خرج روی دست مدیران رئال مادرید گذاشته است؟
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • نیم‌‌نگاه دورتموند به وضعیت دین هویسن؛ جانشین متس هوملس از یوونتوس می‌آید؟
  • ارلینگ هالند، رویای بارسلونا و خوان لاپورتا در تابستان 2025