Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس جمشیدی فرماندار بوشهر در نشست ستاد مبارزه با ویروس کرونا در این شهرستان بیان کرد: برای برداشته شدن ممنوعیت تردد و ورود به استان تابع تصمیم گیری‌های ستاد ملی کرونا هستیم، اما در مورد عادی سازی تردد و انجام سفر‌های نوروزی احساس خطر می‌کنیم.

او، با عنوان اینکه ممنوعیت‌ها در سواحل و ورود به شهرستان بوشهر همچنان اجرا می‌شود، افزود: در صورت توجه نکردن متولیان، روزبازار‌ها برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تعطیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ورودی‌های بوشهر آخر هفته بسته می‌شوند/ ویروس جهش یافته در بوشهر دیده نشده است به بوشهر سفر نکنید

فرماندار بوشهر ادامه داد: رعایت نکردن اصول بهداشتی در ادارات جای تاسف دارد، هر رئیس اداره مسئول ستاد مبارزه با کرونای اداره خود است و باید افراد سهل انگار را به تخلف اداری معرفی کند.

جمشیدی با اشاره به اینکه یک سال از شیوع ویروس کرونا در استان می‌گذرد، افزود: ستاد مقابله با کرونا در ابتدای شیوع این ویروس درحالی که هنوز نتایج انتخابات ۹۸ اعلام نشده بود در فرمانداری شهرستان بوشهر تشکیل شد.

او عنوان کرد: تنها نسخه شفابخش در زمینه کرونا رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و طرح نجات دهنده در این طرح شهید سلیمانی است.

فرماندار بوشهر گفت: به هیچ عنوان مناسبت‌هایی مانند روز بوشهر، روز چغادک و روز عالی‌شهر به صورت حضوری برگزار نمی‌شود و تمامی برنامه‌ها باید مجازی انجام شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا انتخابات 1400 بهداشت کرونایی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم رعایت فاصله مجاز، بیشترین تخلفات جاده ای آذربایجان غربی در نوروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   ایرج دست نشان   فاصله غیرمجاز را بیشترین تخلفات جاده ای آذربایجان غربی در نوروز امسال عنوان کرد و گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته که زمان آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ است تا ۵ فروردین سال جاری در مجموع بیش از ۶ میلیون و ۲۶۳ هزار وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان تردد کردند که از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون طبق آمار ثبت شده توسط دوربین های نظارتی  تردد در ورودی و خروجی های استان از مرز یک میلیون گذشت.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه  از آغاز طرح نوروزی متوسط درصد تردد وسیله نقلیه سنگین ۷.۴۲درصد است، یاد آور شد: طبق آمار ارائه شده از مرکز مدیریت راههای آذربایجان غربی، فاصله غیر مجاز با بیش ۴.۳۹درصد همچنان در صدر تخلفات جاده ای استان قرار دارد.

 

دست نشان با اشاره به اینکه متوسط تردد ساعاتی در استان ۲۲۳خودرو در ساعت است، اظهار کرد: در ۱۱روز گذشته از اجرای طرح نوروزی ، ساعت بین ۱۷تا۱۸ اوج ساعات تردد در جاده های آذربایجان غربی است.

 

وی ادامه داد: همچنین از آغاز این طرح به ترتیب خودرو های سواری و وانت بار با بیش از ۵میلیون و ۷۹۸هزار تردد بیشترین میزان تردد را در جاده های آذربایجان غربی دارند.

 

وی تصریح کرد: همچون روال روزهای گذشته محور ملکان به میاندوآب با ثبت ۱۸۹هزار و ۷۸۸تردد ، پرتردد ترین محور استان از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳است.

 

وی با اشاره به اینکه  در تمام محورهای مواصلاتی استان به همت تلاش نیروهای راهداری، تردد در جریان است، افزود: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در برخی محورهای مواصلاتی استان از تمامی رانندگان تقاضا می شود برای داشتن سفر ایمن با سرعت مجاز و رعایت ایمنی اقدام به سفر کنند.

دیگر خبرها

  • ۸۷ هزار گردشگر نوروزی در مدارس استان بوشهر اسکان پیدا کردند
  • آبزیان حرام گوشت در بوشهر معدوم سازی شدند
  • آبزیان حرام گوشت در شهرستان بوشهر معدوم سازی شد
  • بخش‌های مختلفی برای «بهار بهار» تدارک دیده‌ایم/ لزوم رعایت نکات ایمنی در حاشیه زاینده‌رود
  • آیتم‌های مختلفی برای «بهار بهار» تدارک دیده‌ایم/ لزوم رعایت نکات ایمنی در حاشیه زاینده‌رود
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عدم رعایت فاصله مجاز، بیشترین تخلفات جاده ای آذربایجان غربی در نوروز
  • رعایت قوانین رانندگی سبب کاهش تلفات جاده‌ای شده است
  • دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر منصوب شد
  • ۲۵۰۰ بازدید بهداشتی دامپزشکی از مراکز عرضه بوشهر