Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-24@17:54:23 GMT

رانندگان جریمه‌ها را فوری پرداخت نکنند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۱۱۰۷

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: هموطنانی که قبض جریمه رانندگی دریافت می‌کنند، فوری به دنبال پرداخت آن نباشند و تا ۵ روز صبر کنند. به گزارش جنوب نیوز, سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اظهار کرد: ۶۰ درصد از همکارانم به صورت الکترونیکی و ۴۰ درصد از آن‌ها به صورت دستی متخلفان را جریمه و اعمال قانون می‌کنند و تا زمانی که دست افزارها کامل شوند، چاره‌ای نیست که تمام همکاران بتوانند به صورت سیستمی اعمال جریمه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه بیان کرد: بخش زیادی از مشکلات تا پایان سال جاری حل خواهند شد و تلاش داریم که در اوایل سال آینده ۱۰۰ درصد همکارانم مجهز به دست افزار سپهر شوند تا این مشکل برطرف شود.

سردار هادیانفر گفت: آن دسته از هموطنانی که قبض جریمه دریافت می‌کنند به دنبال این نباشند که فورا جریمه خود را پرداخت کنند، لذا باید تا ۵ روز صبر کنند و وقتی اولین پیامک را که دریافت کردند با شناسه‌ای که برای آن‎ها ارسال می‌شود، می‌توانند پرداخت خود را انجام دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،  معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان  با اعلام هشدار سطح نارنجی در خصوص بارش‌های استان گفت:بارش باران تا اواخر امروز پیش‌بینی شده است.
رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به آغاز بارش بهاری گفت: با توجه بارندگی در همه محور‌های ارتباطی وجود دارد که براین اساس جاده‌های ارتباطی استان لغزنده و رانندگان نسبت به رعایت سرعت مطمئنه اقدام کنند.
سرهنگ غلامعلی نوربخش تاکید کرد: مسافران و رانندگان در این شرایط ملزم به رعایت سرعت مطمئنه در هنگام رانندگی، رانندگی نکردن در زمان خستگی و خواب آلودگی، بستن کمربند ایمنی و خودداری از استفاده موبایل در هنگام رانندگی هستند.

دیگر خبرها

  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد